Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ton "terveys-poliisin" lapset on aina sairaita?

Vierailija
14.08.2010 |

Olen lukenut yhtä blogia, missä kirjoitusten perusteella syödään yliterveellisesti ja huolehditaan vitamiineista yms. ja silti ne lapset on AINA sairaana. En ymmärrä? Onko vitamiineista yms. siis mitään hyötyä oikeasti lasten terveydelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä oikeasti syödään. Mutta monet kirjoittelevat blogeihinsa kaikkea hömppää -todellisuus onkin sitten jotain aivan muuta ;)

Vierailija
2/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poliisi joka on terve??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis tunne tapausta, mutta useinhan ne ihmiset, jotka käyttävät kaikkialla antibakteerisia pesuaineita ja puunaavat itseään ja ympäristöään hysteerisesti, ovat koko ajan sairaina.

Hyvä yleiskunto auttaa tietysti siihen, ettei tauteja tule niin helposti, mutta vitamiinien syöminen ei estä eikä paranna esimerkiksi flunssaa. Tämä on ihan tutkimuksin todettu.

Vierailija
4/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve poliisi on terve poliisi, terveyspoliisi sitten ihan muuta. Arvaapa, mikä on terveysterroristi!

Vierailija
5/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaateblogistia, niin sitten luulen että lapset vaan on perimältään helposti sairastuvia. Onhan heillä ollut korvatulehduksia yms. Silloin ei paljon rehut auta.

Vierailija
6/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että itse enää sitä logia lue, kun alkoi ärsyttämään se hänen "kansanvalistustyönsä". Kun me muut olemme niin tyhmiä, että emme osaa syödä oikein ja vitamiinejakaan käyttää. Mitäpä sitä aurinkorasvoilla kun voi käyttää D-vitamiinia...

Vierailija
7/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttavat vastustuskykyä, mutta sitten toiset vaan ovat sellaisia että sairastelevat paljon.

Meillä molemmat lapseni ovat yleensä tosi terveitä, ei vauvana/pikkulapsinakaan ollut mitään jatkuvia sairasteluja sairastelujen perään, kuten monessa ystäväperheen lapsissa.

Enkä voi kauheasti kehuskella ruokavaliollamme.. valmisruokaa menee, täyttä roskaruokaakin silloin tällöin, ei syödä kovinkaan säännöllisesti jne. D-vitamiinia kyllä yritän talvisin antaa (ja annan yli suositusten) koska siitä olen lukenut niin paljon että uskon että on hyvin tärkeä vitamiini (tai hormonihan se oikeastaan on) joka vaikuttaa vähän kaikkeen.

Vierailija
8/8 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä aurinkorasvoilla kun voi käyttää D-vitamiinia...

Siitä vaan Austaralialaisetkin syömään D-vitaminia niin ei ole auringosta haittaa :)

Kyllä lastenvaateblogistit nämä asiat tietää!!