Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa alkuraskaudessa...

Vierailija
26.06.2010 |

Olen rv 10 ja aivan vetämätön, haluton, apea, väsynyt, pahoinvoiva, tylsä yms. Olo on vain pahentunut ja minulla olisi pieniä lapsia ennestäänkin tässä huolehdittavana. En jaksa innostua mistään. Mikä voisi auttaa tähän?

Olen kokeillut liikuntaa, joka onkin tähän asti auttanut, nyt olen vain väsynyt senkin jälkeen. Syön ihan terveellisesti, tosin oksettaa monet ruuat ja kaikki makea. Mielikin on maassa, kun ei edes lasten seura jaksa innostaa. Haluaisin vain maata sohvan nurkassa ja olla puoliunessa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanno, ettet enää tuohon jamaan houdu! (siis raskaaksi)

Vierailija
2/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iseasiassa olen tässä miettinyt miten olen taas itseni tosiaankin tähän jamaan saattanut. Tosin koskaan ennen ei ole olo ollut tällainen. Voi kun jollakin olisi jotakin konsteja, jotka auttavat tämän ajan yli. En usko, että energiajuomia saa juoda raskaana. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 3 annosta/pv ei mitään haittaa.

2, kofeinisti

Vierailija
4/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen rv 10 ja varsinkin iltapäivisin olo on tuommoinen ainakin jossain määrin. Mua aiemmissa raskauksissa on helpottanut, kun pääsee sen pahoinvoinnin yli eli jospa sinullakin jo muutaman viikon päästä helpottaisi. Minä taas yritän levätä mahdollisimman paljon. Kun lapset joskus katsoo jotain dvd:tä, lepään koko ajan. En hirveästi siivoile. Mulla olo vaihtelee päivittäin. Joskus on pirtsakka päivä ja joskus tylsä. Nukutko yöllä tarpeeksi? Mene niin aikaisin nukkumaan kuin voit.

Vierailija
5/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui raskausoireet viikolla 6... Löytyi vielä sydänäänet, mutta sit viikolla 8 alkoi vuoto... Jos joskus vielä tulen raskaaksi ja voin pahoin, oksennan ihan onnessaan.

Vierailija
6/6 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä kuuluu asiaan, mutta tosi okonaisvaltaisesti olen poissa pelistä. Nukun ainakin 9h tuntia yössä ja nyt viikonloppuna 3,5h päikkärit. Mieskin on ihan ihmeissään, kun vain nököttäisin sohvan nurkassa ja haluaisin vain olla. Energiajuomien hajukin oksettaa(ajatuskin). Oletteko saaneet jollakin ruoka-aineella hyvää aikaiseksi? Minulla tosiaankin aamupvllä saattaa olla hyvä hetki ja sen jälkeen voisin vaan kontata. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi