Olen hurahtanut näihin neljään asiaan, jotka tekivät minut kauniiksi:
Zumba
Bare Minerals
karppaus
etanavoide
Haluatko sanoa/kysyä jotain? :)
Kommentit (19)
raskausarvistani eroon. Kasvojenkin iho näyttää kauniimmalta. ap
1. laihdutus, 2. kalliit ihovoiteet noin ylipäänsä, 3. hyvä kampaaja, 4. liikunta ja kasvisten runsas syönti
minua karppauksen osalta. Mutta sen jälkeen kun olen lisännyt rasvoja ruokavaliossa, iho ja hiukset ovat voineet paremmin. Joten sitäkin kautta on karppaus kaunistanut. :) ap
iho repeää niin syvältä ettei siihen mikään voide enää auta mutta ilmeisesti on punainen väri repeämistä kadonnut? Se tapahtuu ajan kanssa ilman voiteitakin...
jolla tekee tosi nopeasti luonnollisen mutta kuitenkin peittävän meikkipohjan. ap
minua karppauksen osalta. Mutta sen jälkeen kun olen lisännyt rasvoja ruokavaliossa, iho ja hiukset ovat voineet paremmin. Joten sitäkin kautta on karppaus kaunistanut. :) ap
Kyllähän suomalaiset mässyttää rasvaa ihan älyttömästi suklaan, makkaroiden ym. mukana jo nytkin.
Tosin laihduttaa ei enää tarvitse, mutta "ylläpidän" hyvää vartaloa zumballa. Ja kasviksia syön toki paljon, kuuluhan se karppaukseen. ap
kokemuksia. Minäkään en aiemmin uskonut, että pääsisin arvista koskaan eroon. Tai siis ovat ne vielä siellä, jos katsoo oikein läheltä ihon pintaa, mutta värieroa muun ihon kanssa ei enää ole. Ennen oli tosi rumat näkyvät jäljet. ap
Mikään rasva ei arpia poista.
Mun raskausarvet on ajansaatossa vaalenneet ja ei äkkiseltään näy, mut tallessa ovat.
te tiedätte, etten puhu palturia niistä raskausarvista. Voihan olla ettei minulla olisi niitä koskaan ollutkaan :D
Ei vaan vakavasti puhuen, voisinpa joskus vaikka laittaakin, jos muutkin laittavat. ap
- peili
- silmälasit pois, kun katsoo peiliin
Menisi kokeiluun naaman punoittaviin finniarpiin ja mahan/reisien raskaus arpiin
Bare Minerals nykyinen suosikkimeikkituote! Korvaamattomia myös Revitalash-ripsienkasvatusaine ja GHD:n suoristusrauta.
Pakko kysyä kun mut teki kauniiksi laihdutus ja kiinteytys eikä tarvinnu karpata.