Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ruokapäiväkirjasta?

Vierailija
13.08.2010 |

Suunnittelen ruokapäiväkirjan pitämistä. Netissä niitä kai on, ja voihan sitä ihan manuaalisestikin rustata. Onko siitä hyötyä? Itselläni kauhea makenhimo ja päivän aikana tulee pistettyä suuhun kaikenlaista törkyä. Jos vaikka onnistuis saamaan määrät jonkinlaiseen kuriin. Tuleeko syötyä vähemmän, kun joutuu kaiken kirjaamaan ylös?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä ollut hyötyä. Se nimittäin kertoo myös kuidunsaannin, rasvojen laadun ja hiilihydraattien, proteiinien ja rasvan oikean suhteen (tässä on siis joustovaraa, jos satut olemaan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla).

Teettäähän se vähän työtä, mutta mä olen ollut kyllä raadollisen rehellinen siinä. Sitä kautta on oppinut, mitkä ovat sellaisia tyypillisiä sudenkuoppia.

Vierailija
2/5 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just Kiloklubin sivuilla ja seuraavaksi aion rekisteröityä käyttäjäksi. Vaikuttaa hyvältä sivustolta ja mikä parasta - se on ilmainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ihan hyödyllinen kun muistaa täyttää sitä.

Vierailija
4/5 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan lenkkeilykin hyödyllistä, kun vaan muistaa lenkkeillä

Vierailija
5/5 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä ollut hyötyä. Se nimittäin kertoo myös kuidunsaannin, rasvojen laadun ja hiilihydraattien, proteiinien ja rasvan oikean suhteen (tässä on siis joustovaraa, jos satut olemaan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla).

Teettäähän se vähän työtä, mutta mä olen ollut kyllä raadollisen rehellinen siinä. Sitä kautta on oppinut, mitkä ovat sellaisia tyypillisiä sudenkuoppia.

ja mun mielestä http://kalorilaskuri.fi/ on paljon parempi nimenomaan ruokapäiväkirjan pitoon,

sieltä löytää helposti melkein kaikki kaupoista löytyvät ruuat ja sitten se myös näyttää käytetyt havainnollisesti jne.

Eikä ole kalliskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän