Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa kohta itkettää nämä helteet

Vierailija
13.08.2010 |

Mä en jaksa enää. En yleensäkään pidä kuumasta, en koskaan valita kylmästä. Nyt olen raskaana rv 35.

Mua ahdistaa ja masentaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kesäsäätä vaan.

Vierailija
2/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pohjoisemmaksi! Täällä on ihanaa ollu koko kesän, sopivan lämmin ja muutama hellepäivä. Itekkin raskaana ja ikuisesti kiitollinen asuinpaikasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorein säähavainto: 13.8.2010 14:00 Suomen aikaa

Lämpötila 28,1 °C; kosteus 52 %; kastepiste 17,5 °C (13:40); kaakkoistuulta 4 m/s; puuska 7 m/s (13:40); paine 1022,7 hPa; tunnin sadekertymä 0,0 mm (11:00); pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys yli 20 km.

Kyllä tää aika hellettä on. Ja huomenna samaa.

ap

Vierailija
4/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sentään tuulee. Ei tuo nyt ole lämpötila eikä mikään.

Vierailija
5/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna 35 asteeseen.

Silloin mullakin oli kyllä vähän tukalaa.

Vierailija
6/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nyt rv28 ja oon samaa mieltä ap:n kanssa. Kesän helteet on ottanu aika koville ja mitään ei oo jaksanut tehdä :( käy sekin mielenterveyden päälle kun ei mitään pysty/jaksa tekeen..

ja eikö nykyään normaali kesä oo sään puolesta kylmää ja sateista? tää inkkarikesä on poikkeuksellinen, toista samanlaista saadaan (toivottavasti) oottaa muutama vuosi

Vierailija
7/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta helpottaa. Jaksa vielä vähän aikaa :)

Vierailija
8/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnykseen. Asteita sisällä 28. Perseestä, vaikken olekaan odottava äiti. Sympatiat kaikile.

Vierailija
9/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin juuri viikon työmatkalta Espanjan eteläosista, nämä pari päivää koto-Suomesas ovat tuntuneet juuri sopivilta, ei edes pahemmin hikoiluta. Ennen matkaa sama lämpö tuntui paljon kuumemmalta.

Vierailija
10/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv32... ja parit taaperot päälle... huoh!

Vierailija
11/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää. En yleensäkään pidä kuumasta, en koskaan valita kylmästä. Nyt olen raskaana rv 35.

Mua ahdistaa ja masentaa.

Vierailija
12/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tällaisia helteitä vaikken raskaana olekaan. Musta 15 astetta ja sadetta ja tuulta on PALJON parempi kesäsää kuin tämä.

Vierailija
13/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tällaisia helteitä vaikken raskaana olekaan. Musta 15 astetta ja sadetta ja tuulta on PALJON parempi kesäsää kuin tämä.

aiheuttaa usealle masennusta.

Ainakin tuolla yhdessä ketjussa valittivat monet, että heidän miehensä masentuvat syksyisin. Ja mitäs syyssää sitten muuta on kuin tuulta, kylmää ja vesisadetta. Ei semmonen sää ole psyykelle terveellistä.

Aurinko ja lämpö sen sijaan on. Siksi on TODELLA hyvä, että näilläkin leveysasteilla on kerran vuodessa aurinkoinen ja lämmin ajanjakso!

Vierailija
14/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet itsesi raskaaksi tuupannut

ap:n puolesta näistä ilkeistä kommenteista, mitä täällä kirjoitetaan. Sanoisitteko te todella irl-elämässä ystävällenne, joka olisi väsynyt helteestä, että "itse olet itsesi raskaaksi tuupannut" tms ilkeää? Mielestäni voisi hiukan miettiä minä näppikseltään suoltaa. Aina ennen kuin painaa sitä "lähetä viesti" -painikettaä, voisi miettiä että miltähän ap:sta tuntuu lukea tämä viestini ja auttaako viestini ap:ta jollain tavalla. Joskus olisi viisainta painaa sitä peruuta-nappia.

Vierailija
15/18 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä pienistä helteistä ole valittanut tai suuremmistakaan, kun olen aina ollut hellefani, MUTTA. Nyt alkaa jo mitta olla täynnä - rv39+2 menossa, turvotusta tullut viimeisen kolmen viikon aikana noin 4kg. Olo on todella tukala ja hankala. En jaksais enää tätä lajia.

Vierailija
16/18 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi jo olla kesä, miksi miksi miksi!

Vierailija
17/18 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi jo olla kesä, miksi miksi miksi!

Vierailija
18/18 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesää varten, kesällä myydään taas ei oota! Nyt olisi valikoimaakin, kesällä hyvä että on kaksi mallia tarjolla, jos sitäkään... Lisäksi saa odotella asentajan tuloa viikkokaupalla kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän