Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustafa 6 löytyi hukkuneena

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miten pahalta tuntuu.. itsellemme kävi saman lailla kun siskoni 4 vuotias poika vajosi sinne oittaan rannalle 17.07.2010 ei ole siskoni vieläkään päässyt eroon siitä ja vielä kun on tämä ramadan aika on todella vaikeeta ja ikävää kun näin tapahtuu, mutta allah antaa ja allah kans vie.. se olisi tapahtunut muutenkin vaikka ei hukkumisella, koska oli hänen aikansa. otan osaa.. voimia vanhemmille..

Vierailija
2/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miten pahalta tuntuu.. itsellemme kävi saman lailla kun siskoni 4 vuotias poika vajosi sinne oittaan rannalle 17.07.2010 ei ole siskoni vieläkään päässyt eroon siitä ja vielä kun on tämä ramadan aika on todella vaikeeta ja ikävää kun näin tapahtuu, mutta allah antaa ja allah kans vie.. se olisi tapahtunut muutenkin vaikka ei hukkumisella, koska oli hänen aikansa. otan osaa.. voimia vanhemmille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota on tapahtunut suomalaisillekkin ja siitä ei voi syyttää ketään!! yli 100 ihmistä on tänä vuonna hukkunut veteen suomessa ja varmaan pari tai 3 ollut ulkomaalaisia!! Että ei ole mitään väliä onko ulkomaalainen vai ei!! viattomia lapsia ovat kaikki.. Ja vedänkin huivin naamalleni jos haluaisin!! Kaikilla on oma elämä kukaan ei elä toisen elämää..

Vierailija
4/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistirasisti-huutojen uhallakin

Vierailija
5/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan toivu kuukaudessa lapsensa kuolemasta!! Voi hyvänen aika, se tulee viemään vuosia, eikä siltikään ikinä unohdu.

Vierailija
7/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisitteko valoittaa minulle tuota "on hänen aikansa lähteä"- juttua?

Jos päättäisin listiä mieheni tänään, asia olisi toisaalta ihan ok, sillä joka tapauksessa oli hänen aikansa lähteä? Jos en listikään, kuoleeko hän siis silti? Ja jos ei kuole, olenko minä Jumala, tai Jumalan kaltainen, kun voin itse päättää muiden elämästä? Ja jos se onkin Jumala joka päättää kaiken, kuinka minua voi edes syyttää? Jos koko elämäni on suunniteltu etukäteen, missä minun vastuuni kulkee?

Kuulostaa ehkä pahalta, en halua ivata kenenkään uskoa. En vain ikinä ole ymmärtänyt tätä logiikkaa.

Ja voimia pienen pojan perheelle, myös tuon Oittaalla hukkuneen perheelle. kamala asia, mutta hyvä jos saavat uskostaan voimaa.

Vierailija
8/13 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku muu muslmi/uskova.

t. 14

Vierailija
9/13 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huoh...