Miksi erästä huutiskohdettani on katsottu yli 100 kertaa, mutta...
...yhtään huutoa ei ole tullut?
Kohde on nyt ollut 5 vuorokautta auki ja menee tunnin sisällä kiinni.
Kyseessä on uusi kohde, joten ei voi olla edes huonosta kunnosta kyse.
Miksi kiinnostaa niin kovasti, mutta huutoja ei tule?
Kommentit (13)
Nyt pyynti on alle 70% uuden ovh:sta.
Uusia sellaisia ei tosin enää saa ja kyse on erittäin halutusta merkistä.
t: ap
joku haluaa käydä katsomassa, miltä se näyttää ja odottaa, että lasket hintaa.
anna linkki? Tai joku vihje?
Kun alesta kuitenkin saa usein jopa -70%. Ellei joku etsi juuri sellaista kuin sinulla ap on myynnissä, niin myymättä jäänee.
Linkkiä tänne, niin eiköhän se joku kohta osta:)
pikemminkin päinvastoin. Itse olen ostanut huutiksesta uusia Me&I-paitoja 10 eurolla ->
Muutenkin taitaa ME&I:n suosio olla pikkuhiljaa hiipumassa, joskus olisit ehkä loppuhinnaksi voinutkin saada 70% ovh:sta, lähtöhintana se olisi silloinkin ollut kova.
pikemminkin päinvastoin. Itse olen ostanut huutiksesta uusia Me&I-paitoja 10 eurolla -> Muutenkin taitaa ME&I:n suosio olla pikkuhiljaa hiipumassa, joskus olisit ehkä loppuhinnaksi voinutkin saada 70% ovh:sta, lähtöhintana se olisi silloinkin ollut kova.
Vähemmän suositut eivät tunnu menevän kaupaksi parilla eurollakaan ja taas suositummat mallit viedään käsistä aivan ufohintaan, jopa kalliimmalla kuin uusi on maksanut.
Nehän eivät muutenkaan ole myynnissä kuin puoli vuotta uutenakaan, eli puolen vuoden päästä (loppuunmyyty) tuote on jo saavuttamattomissa.
Mistä voi nähdä kuinka monesti kohdetta on katsottu. Joku ohjelma? Viitsitkö antaaa seikkaperäiset käyttöohjeet?
näkyy vaikkei olis maksanut mitään niin kävijämäärät, just huomasin.
mä kyllä olen saanut hyvin hinnoin myytyä, vanhat meandi:t (paljon käytetyt) -50 % hinnasta, uudenverosista ihan ovh;n verran, myös lindexin käytetyistä bodeista olen huutiksessa saanut 8euroakin per yksi body. eli enemmän kuin olen kaupassa normihinnalla maksanut.
uudenverosista ihan ovh;n verran, myös lindexin käytetyistä bodeista olen huutiksessa saanut 8euroakin per yksi body. eli enemmän kuin olen kaupassa normihinnalla maksanut.
ja yksi lisäkuva.
Lähtöhintahan näkyy myös otsikkorivillä ilman että tarvitsee avata kohdetta.
Hintavarausta ei ole.
Ihme juttu...