Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M koot, läskivaatteitako?

Vierailija
12.08.2010 |

Minä olen lievästi ylipainoinen, paksureisinen, vyötärötön ja rintava ihminen, ja minulle sopiva koko on H&M:llä S. M-kokoiset housut tippuvat päältä ja M-kokoiset paidat ovat muodottomia telttoja. Onko H&M:n koot oikeasti nykyään tälläisiä?! Ennenhän sillä oli sellainen pienten kokojen maine!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kokoa 168/63. Yleensä käytän paidoista kokoa M. Viimeksi kun kävin H&M:llä, niin S-koon paidat olivat kaikki liian isoja. Olisin pitänyt sovittaa kokoa XS, mutta niitä ei ollut enää yhtään kyseisistä paidoista jäljellä. 

Vierailija
22/22 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä telttoja, ainakin yläosat. Välillä tuntuu että xs-koko roikkuu päällä ja en edes ole kovin pieni. Kai se mitoitus on mitä on.

Mun 14-vuotias tyttäreni osti juuri xs-kokoisen topin ja 34 kokoisen talvitakin. Tytär on n. 152 cm pitkä ja älyttömän hoikka. Painaa 38 kg. Toppi on just sopiva eli ei yhtään kärsis olla pidempi tai painavampi. Ei se ainakaan mikään teltta ollut, vaan tosi pientä kokoa. Takki on samoin just sopiva eli jos tytär vähänkin kasvaa, niin uusi takki on ostettava.

Tuon takin alle ei edes mahdu isoa villapaitaa eli pieni kokoinen tuo mun mielestä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi