Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koululaisen psyykkinen terveys. Onko ollut ongelmia? Millaisia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Liittyi jännitykseen ja uuteen elämäntilanteeseen, herkkä lapsi kyseessä, joka oli eskariin asti kotihoidossa. Eskari oli päiväkodissa ja ekaluokka isossa koulussa.
Käytin lasta lääkärillä ja pääsimme lastenpsykiatrisella poliklinikalla käymään. Lääkitystä ei sitten aloitettu, vaivaa vain seurailtiin ja se menikin itsekseen ohi. Tarvittaessa olisi saatu lääkityskin.