Kiva lasten olla kaiket päivät kotona äidin kanssa joka vain itkee
Mulla on jostain syystä käsittämättömän paha mieli koko ajan ja itketä pillitän (niin salaa kuin pystyn) pitkin päivää.
Ja tätä kotiäidinelämää pitäisi kestää vielä vuosi vaikka joka päivä ahdistaa. Onneksi edes esikonen pääsee pariksi tunniksi päivässä kouluun ensi viikosta lähtien.
Kommentit (10)
Miksi olet kotona, jos koet kotiäitiyden noin hankalaksi? Ettei taustalla olisi kuitenkin hoitamaton masennus tms?
Oma vointisi ahdistaa lapsia ja he ajattelevat olevansa yyllisiä kaikkeen. Hymyiletkö ollenkaan?
Miksi sinun on pakko olla kotona vielä vuosi? Jos ongelman ydin on että et viihdy kotona ja kaipaat töihin niin miksi et palaa työhösi? Ei se päivähoito ole niin paha asia kuitenkaan.
Jos olet masentunut muista syistä niin mene ihmeessä lääkäriin.
ja ennen jaksoinkin. En tiedä mikä on muuttunut. Muuten menisin töihin mutta en millään saa syksyllä lapsille päivähoitopaikkoja ja ip-kerhopaikkaa.
laitat vaan päivähoitohakemuksen heti sisään ja kun se järjestyy palaat duuniin. Simple as that. Ei sitä koskaan tiedä miten nopeasti se onnistuukin ellet yritä.
Jos itket vain siksi, että "elämä on kurjaa ja tylsää" ja "tulet hulluksi kotona", voit kyllä itse muuttaa asenteesi ja pelastaa lapsesi itsesäälissä rypevältä äidiltä, mutta jos asenteenmuutos ei ole lääke tuohon, se tarkoittaa, että olet masentunut ja tarvitset apua.
Sen puoleen olen aivan varma, että sinnikkyydellä löydät hoitopaikat lapsillesi.
Vai meinaatko että sinne voi soittaa, että "pankaa se sijainen pellolle, minä haluankin töihin"?
Sosiaalinen stigma on liian suuri. Perheeni mielestä mt-ongelmat ovat heikkopäisten valitusta.
Täytyy vain jaksaa ja toivoa että tämä mustuus menee joskus ohi.
ap
Vai onko sulla uusi vauva syntymässä syyskuulla?