voiko olla, että uskoon jumalaan mutten jeesukseen?
täällä jollakin on "jeesus sydämessä". minä uskon jumalaan, eli hän on siis sydämessäni. jeesusta en usko, enkä hänellä ole paikka "sydämessäni".
Olenko uskovainen? kristitty?
Kommentit (10)
Pitääkö sun uskolla olla joku nimi? Uskot mihin uskot, oma on asiasi. Ei siitä mitään jäsenkirjoja kysellä eikä leimoja laiteta rekisteriin että mihin lahkoon kuulut.
Kristinuskoiset uskovat Jeesuksen Kristuksen (tästä koko krostinuskon nimi) lunastustyöhön.
Raamatun mukaan taivaaseen ei ole muuta tietä kuin Jeesus Kristus.
Tässäkin ketjussa esiintyy jo kolme eri jumalaa. :D
Ja varsinkin, kun selvinny miten bedofiilia rehottaa uskon piireissä, niin ne vähimmätkin rippeet uskoa johonkin on alkaneet karista.
Taidan uskoa vain itseeni ja tähän omaan elämään.
bedofiilia rehottaa uskon piireissä
uskon vain Jumalaan, en kuulu kirkkoon enkä tunnusta mitään uskontoa. Minun käsitykseni ja kokemukseni Jumalasta on lempeä ja rakastava ja koen todella vastenmielisenä joidenkin uskontojen käsityksen Jumalasta tuomitsevana ja ankarana. Enkä koe minkäänlaista tarvetta kuulua mihinkään ryhmittymään tai tarvitse välikäsiä itseni ja Jumalan välille.
riitä määrittelemään, mihin uskontokuntaan kuulut. Kristitty et ole, koska Jeesus on kristinuskon perusjuttu.
Jumalaan uskoo moni ryhmä, juutalaisista ja muslimeista luonnonkansoihin. Monilla tosin on useita jumalia.
Jeesus on tie totuus ja elämä kukaan ei voi tulla Isän luo muta kun Jeesuksen kautta.Miksi ei Jeesus ?Hän joka on kaiken uskon voitto ja elämä ja ainostaan Jumala hyväksyy synnit anteksi Jeesus nimessä ja itse olen todella ihanan elämän keskellä ja virvoitavien vesien ilossa ja kiitoksessa ja Pyhä Henki on minun puolustaja ja neovon antaja ja minulle viisaus ja elämä iankaikkisestiSiunasta ja kiitos ,keijo södertälje
uskon Jumalaa mutta minulla ei ole Jeesuksia tai muitakaan ihmisiä sydämessäni, ainoastaan Jumala. Rukoilen Jumalaa, maailmankaikkeuden luojaa, en Jeesuksia. Vain Jumala on rukoilun ja palvonnan arvoinen.
Olen muslimi.