En sitten tässäkään kuussa tullut raskaaksi :(
Kommentit (14)
rasittaa.
No, ehkä sitten ensi kuussa
Tuo on ihan turhaa kettuilua.
Me lakattiin yrittämästä 5 vuotta sitten monen vuoden luomuyrittämisen ja tuloksettomien hoitojen jälkeen.
Vasta nyt, mooooonta vuotta yrittämisen lopettamisen jälkeen meille on tulossa yllätysvauva.
Ap:lle tsempit! Joskus se kestää kauemmin, mutta sitä odotetumpi se vauva sitten on! Lycka till!
Lakkaa yrittämästä . Parhaimmaksi todettu keino.
eikä yrittämällä tai edes hoidoilla. Monesti näitä vaan kuulee, että siinä vaiheessa pamahtaa paksuksi, kun hommassa luovutetaan. Itselläni eka oli vahinko (ei todellakaan ollut tarkoitus), toista yritettiin hampaat irvessä 6kk ja sitten en enää jaksanut "yritystä", niin 7. kierrosta tärppäsi. Kolmas raskaus alkoi, kun ehkäisy petti.
Tuttava myös yritti vuosi tuloksetta, myi sitten loputkin vauvakamppeet pois ja kappas - raskaus alkoi :D
Tuo on ihan turhaa kettuilua.
Me lakattiin yrittämästä 5 vuotta sitten monen vuoden luomuyrittämisen ja tuloksettomien hoitojen jälkeen.
Vasta nyt, mooooonta vuotta yrittämisen lopettamisen jälkeen meille on tulossa yllätysvauva.
Ap:lle tsempit! Joskus se kestää kauemmin, mutta sitä odotetumpi se vauva sitten on! Lycka till!
Minäkin koin tuota tuskaa 1,5vuotta. Loppuaikana itku tuli joka kuussa.
Sitten tein ystäväni suosituksesta elämäntaparemontin, lisäsin liikuntaa, terveellisemmän ruokavalion, kaikki paheet pois, kalaöljy-lisä ja moninkertaisesti d-vitamiinia. 2kk päästä tulin raskaaksi. En tiedä oliko tuosta apua, saattoi vaikka ollakin..tuskin nyt haittaa ainakaan. :)
(d-vitamiinia on siis nykyään tutkittu lisää, suosituksia sen määrästä tullaan nostamaan reilusti, tiedän paljon ihmisiä jotka käyttää pitkäaikaisesti jo jopa 10-kertaisia annoksia ja voivat paremmin kuin koskaan..)
toista yritettiin hampaat irvessä 6kk ja sitten en enää jaksanut "yritystä", niin 7. kierrosta tärppäsi.
On hieman eri asia yrittää "hampaat irvessä 6kk" kuin kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin 6 vuotta! Juuri sinunlaisesi "kaiken kokeneet" antavat näitä typeriä "lakkaa yrittämästä" -neuvoja.
Meillä esim. ei ollut yrittämisen lakkaamisella mitään tekemistä asian kanssa, tarvittiin vaan se miljoonas kerta, jotta hedelmöittyminen onnistui, sillä todennäköisyys siihen oli niin olemattoman pieni, melkein mahdoton.
kun luovuttiin "yrittämisestä". Eli seksiä huvin vuoksi. Ei siis saa stressata :)
kaippa pitää luovuttaa. Turhauttavaa on se että ykkönen tuli heti ja kakkosta saa työstää ja työstää :(
on yritetty olla yrittämättä, on tutkittu (ei mitään syytä), hoidettu, rakasteltu stressittä, unohdettu vauvahaaveet, rakasteltu ilosta ja rakkaudesta, taas yritetty, tikutettu ovista, mittailtu lämpöä, juotu omenaviinietikkaa ja greippimehua... Tätä rumbaa 6 vuotta.
Tosi ihanaa että jollekin se on niin helppoa että vain "lakkaa yrittämästä", mutta se ei pätkän vertaa lohduta mua. Mä olen satavarma, että mä kuulun, nyt ja aina, siihen mystiseen joukkoon, joka ei ikinä IKINÄ jostain vitun syystä vaan tule raskaaksi. Mitään löydettyä syytä asiaan ei ole, se vaan ei ole tarkoitettu mulle. Kait mä oisin niin paska äiti... kun en edes olis!!!
Arvaa odotanko joka kuukausi että oisko nyt meidän vuoro, oisko meillekin tapahtunut "vahinko" ja se yksi mahdollisuus miljoonasta, oisko tää se kierto kun se onnistuis, kun mä olisin kykeneväinen kantamaan lasta. Kun se on monelle muullekin onnistunut, ihan tuosta vaan, joillekin helposti ja jollekin vuosien yrityksen jälkeen... Mutta ei, ikinä se juna ei pysähdy mun kohdalla. :'(
Eikö teistä kummastakaan ole löytynyt syytä lapsettomuuteen?
Arvaa odotanko joka kuukausi että oisko nyt meidän vuoro, oisko meillekin tapahtunut "vahinko" ja se yksi mahdollisuus miljoonasta, oisko tää se kierto kun se onnistuis, kun mä olisin kykeneväinen kantamaan lasta. Kun se on monelle muullekin onnistunut, ihan tuosta vaan, joillekin helposti ja jollekin vuosien yrityksen jälkeen... Mutta ei, ikinä se juna ei pysähdy mun kohdalla. :'(
Eikö teistä kummastakaan ole löytynyt syytä lapsettomuuteen?
Sehän tässä onkin, kun ei osaa luopua siitä haaveesta edes... :( Kun teoriassa mahdollisuudet ois. Käytäntö on jotain ihan muuta.
mitä hoitoja teillä on takana?
Eikä mitään hoitoja enää 3 vuoteen. Sen verran siitä haaveesta on luovuttu, enää odotetaan tätä paljonpuhuttua ihmettä.
Parhaimmaksi todettu keino.