Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex tapasi uuden ja unohti

Vierailija
11.08.2010 |

lapsensa. ei ota yhteyttä, ei mitään. Harmittaa niin paljon lapsen puolesta, kun isä ei välitä, on niin uuden lumoissa ilmeisesti:(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin lapsia haluaa nähdä paljonkin, monta kertaa viikossa on suunnitelmissa (erottiin vasta viikko sitten)ja vannoo ettei ikinä kenenkään naisen takia unohda lapsiaan. No mutta vanno se paljon muutakin kuten ikuista rakkauttaan samaan aikaan kuin hautoi eroa, joten...

Vierailija
2/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin jo muutama vuosi sitten ja luvattiin pysyä ystävinä ja pysyttiinkin, kunnes tämä uusi tuli kuvioihin. yhtäkkiä oli fb:stä eliminoitu seinä mun näkyviltä, yhteydenpito on mitä on, laosi ei kiinnosta. nyt hän on suuttunut mulle jostain pikkuasiasta mukamas ja kostaa sen näköjään lapselle. edes lapsen koulun aloitus ei ole häntä kiinnostanut. ei soita edes kysyäkseen, millä mielellä lapsi kouluun menee.

puoleen vuoteen ei ole tavanneet. ja tollaisen kanssa pitäisi huoltajuus jakaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiehuu sun puolesta... tai no, varmaan sun kanssa. :) Mitään lohdutuksen sanoja ei ole tarjota, ei sulle eikä varsinkaan lasta auttamaan. Sulta vaaditaan nyt paljon. :( Tsemppiä, kovasti!

Vierailija
4/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ukolla ole vastuuta niin ei ole oikeuksiakaan

Vierailija
5/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukossa ei ole näennäisesti mitään vikaa, joten luulen, että yksinhuoltajuuden saaminen on melko vaikeata. ja jos sitä haen, menettää lapsi viimeisenkin kontaktin isäänsä, sen tiedän. Nyt on vielä pientä toivoa, että heillä olisio jotain yhteyttä, jos sen tempun teen, että haen yksinhuoltajuutta, menee sekin vähä taatusti.

Vierailija
6/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä lähtisi siitä riitelemään, kun eihän tuo yritä teidän elämäänne hankaloittaakaan.

Vierailija
7/7 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mikä se nyt on jonka kansssa sovittiin tapaamisista... ei se lastensuojelu ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän