Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kalluppi sinusta

Vierailija
11.08.2010 |

kerro niin tarkasti kuin haluat, ja voit kommentoida muittenkin vastauksia:) Kysymykset lähinnä niille, joilla on lapsia, mutta saa muutkin vastata muokkaamalla kysymyksiä.

1. Ikäsi

2. Millainen olit nuorena esim. ennen lapsia

3. Minkälaiseksi äidiksi tuolloin uskoit tulevasi, kun sinulla on lapsi/lapsia.

4. Millainen äiti olet nyt, kun sinulla on lapsia?

5. Montako lasta halusit ja montako lopulta sait?

omat vastaukseni:

1. 24

2. olen aina ollut tosi "lapsellinen" tietyllä tapaa, sellainen pelleilijä ja porukan hauskuuttaja.

3. Toivoisin, että vielä, kun lapseni ovat leikki-iässä, minua kiinnostaisi lasten leikit niin paljon, kuin nykyäänkin. Menisin pulkkamäkeen, koska se on minusta oikeasti kivaa, piirtäisin lasten kanssa, leikkisin normaaleja leikkejä myös jne...

4. minulla on vasta pieni vauva, jaksan elää arkea hänen kanssa reippaana ja hölmöillä hänelle, välillä mietin kuitenkin, että jos olisin yksinhuoltaja, niin en varmasti pärjäisi kovin hyvin, tarvitsen miehen apua välillä ja pientä omaa aikaa.

5. haluaisin ehkö 4 lasta, ja nyt tosiaan on yksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 22

2. (Olen edelleen nuori, joten puhun nyt teiniajoista) Olin erittäin villi, menevä, sosiaalinen, omapäinen, itsekeskeinen.

3. Ajattelin yrittäväni lapsia joskus 25 vuoden iässä ja toivoin että joskus löydän semmoisen ihmisen jonka kanssa on hyvä olla. En osaa oikein muuta sanoa.

4. Rento äiti, omalla tavallani. Lapseni oppii minulta erilaisia asioita kuin jotkut vanhemmat äidit opettavat lapsilleen. Mielestäni tämä on myös hyvä asia. Olen kyllä myös tiukka tietyissä asioissa. Ymmärrän paremmin, koska omasta lapsuudesta ei ole kymmeniä vuosia ;)

5. Tällä hetkellä on vain yksi lapsi, haluaisin vielä muutaman, mutta saa nähdä miten pää kestää, he (: ajallaan näkee.

Vierailija
2/6 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 31v

2. Lapsena olin ärsyttävä häslääjä, puhelias ja toimelias, silti rauhallinen. Nuorena minusta tuli ihan liian hiljainen ja varovainen, alakuloinen. Olin hyvin lapsellinen sillä tavalla, että elin jonkinlaisessa pumpulimaailmassa. Se ei ollut niinkään kasvatuksen tulos vaan itse tehtyä vaaleanpunaisuutta.

3. Aina olen halunnut vain äidiksi ja luulin olevani hyvä ja lempeä, osallistuva maalaisjärkinen äiti.

4. Olen nyt valitettavan huono äiti. Ja huono ihminen. Elämä ei ole mennyt ollenkaan niin kuin sen olisin toivonut menevän. Erityisesti työelämä vetää minusta suunnilleen kaikki mehut. Köyhyyskin on lannistanut. Toivon, että lapseni selviää aikuiseksi mahdollisimman pienin vaurioin.

5. Halusin monta lasta, mutta sain yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi

1.37

2.olin menevä, bilettäjä, paljon poikakavereita(siis ei yhtäaikaa...), olin melko suosittu. puhun lähinnä lukioajoistani...

3. Uskoin, että olen kekseliäs ja iloinen, vietän lasten kanssa paljon aikaa, en huuda heille ym...

4. teen töitä, lapset hoidossa/koulussa, töiden jälkeen en jaksa leikkiä, teen ruoan ja isä on paljon lasten kanssa, kuskaa harrastuksiin ja leikkii pienimmän kanssa. minä yleensä luen sitten illalla lapsille ja hoidan aamutoimet.

5. halusin kaksi, tytön ja pojan. Minulla on 3, kaksi tyttöä ja poika, 4, 7 ja 12 vuotiaat.

ei mennyt ihan kuin toivoin, mutta on elämä ihan mukavaa.. :)

Vierailija
4/6 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi 2. Millainen olit nuorena esim. ennen lapsia 3. Minkälaiseksi äidiksi tuolloin uskoit tulevasi, kun sinulla on lapsi/lapsia. 4. Millainen äiti olet nyt, kun sinulla on lapsia? 5. Montako lasta halusit ja montako lopulta sait?

1. 29

2. minulla on tosi hyvä elämä

3. en tule äidiksi

4.-

5.0 ja toivottavasti 0

kiittäkää mun vastauksestani

Vierailija
5/6 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi

- 21

- en ole huomannut suurta muutosta. olen hiljainen ja ujo. liian sinisilmäinen toisinaan.

- ajattelin olevani hyvä äiti, minulla on pitkä pinna enkä hätiköi. En stressaannu helposti. Olen kiinnostunut lapsesta, leikeistä ja siitä mitä hän on.

- Nyt pelkään välillä, etten olekkaan tarpeeksi läsnä. mietin saako vauva tarpeeksi läheisyyttä ja kokeeko olonsa turvalliseksi. yritän parhaani.

- haluan enintään kaksi lasta, nyt on yksi. aika näyttää tuleeko lisää, ja missä vaiheessa.

Vierailija
6/6 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ikäsi

- 33 v.

- Oman tieni kulkija, kuten edelleenkin.

- En halunnut lapsia, eli en koskaan ajatellut millainen äiti minusta tulisi.

- Tiukka, ehkä liian etäinen. Rakastan lapsiani, mutten osaa sitä ehkä näyttää niille. Toivottavasti olen kuitenkin hyvä äiti.

- En yhtään/2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi