Tehäänks leffalause-pinkka?
Eli, laitetaan lause lempileffasta ja joka tietää, kertoo mistä elokuvasta on kyse.
Mä alotan lauseella " my mouth is so dry dry i´m spitting cotton" . Saattaa olla kyl useemmassakin leffassa...
Kommentit (22)
Hyvähyvä, joku tiesi että se Shit jne on elokuvasta Blues Brothers!
" Me? I' m dishonest and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly."
:)
ja ei,6 ei ole Marilyn Monroen elokuvista,paljon uudempi on :)
" Se Miettisen viiksivallu ei ollenkaan halua, että sen oppilaat oppiskin jotain! Se vain nautiskelee omasta ähkyäänestä ja hörötyksestään. Hullu mies, se on ihan hullu!"
-Shit!
-What?
-Rollers
-No!
-Yeah.
-Shit!
- Wait a minute... nice boys don' t kiss like that!
- Oh yes they fucking do!
- Why are they...?
- Oh, the dish can' t hear.
- Gosh...
- Yeah. Silent, but deadly attractive.
- Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship.
Tein pikaisesti vähän yhteenvetoa, näihin allaoleviin en vielä löytänyt vastausta...:
ap:
" My mouth is so dry dry i´m spitting cotton."
6:
" Me? I' m dishonest and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly."
8:
" because i´M BLACK"
16:
" Se Miettisen viiksivallu ei ollenkaan halua, että sen oppilaat oppiskin jotain! Se vain nautiskelee omasta ähkyäänestä ja hörötyksestään. Hullu mies, se on ihan hullu!"
29:
" Neiti, neljä vuotta sitten..."
32:
-Shit!
-What?
-Rollers
-No!
-Yeah.
-Shit!
40/43:
" Ask me if I care a shit." " Ask me if I give a shit."
45:
-hetken luulin et sä aiot syödä mut!
-mä en syö roskaruokaa.
47:
- Why are they...?
- Oh, the dish can' t hear.
- Gosh...
- Yeah. Silent, but deadly attractive.
täällä sitä täytyy vähän itsekin yrittää...
Huipputekele minusta! Mutta jos joku nyt arvaa, en enää tarjoa kahvia - virtuaalionnittelut vain. ;)
16
" Pianon päällä ylioppilaslakin vieressä ne eivät voi olla..."
" Minä tunnen itsensä toimitusjohtaja Veijo Esson!"
No, kai voin sen kertoakin: Leffa on Aikapoika ja mono. Se on aivan ihana kuvaus 7-8-vuotiaasta pojasta, joka haluaa olla aikapoika. Poika löytää vanhan monon ja laittaa sen jalkaansa. Aina kun poika läpsäyttää monoa kädellään, hänelle tulee aikuisen miehen ääni. :))