Mitä tuhmaa haluaisit tehdä?
Otsikossa onkin jo kysymys.Eli jos sinulle ei tulisi siitä seuraamuksia tai että sinut tunnistettaisiin.
Kommentit (46)
Runkata tuntemattoman naisen kanssa toisiamme "livenä" katsellen (ei siis mitään webbikamerajuttuja). Koskea ei saisi, vaan ainoastaan katsella. Ja loppuun asti molemmat. Olen mies.
Saada vihdoin järjestettyä aikaa tuon tapailukumppanin kanssa, että pääsisimme molemmat tästä puutteesta... tuhmaa on se että vaimoni ei tästä tiedä.
Pettää avopuolisoani erään Emilian kanssa, joskus piti mennä treffeille ( ennen tätä suhdetta ) blondi, todella kaunis, suht pitkä, timmikroppa ja isot luomu tissit. Kiltin ja ujon luontonen. Juottaisin känniin ja nussisin sitä heti alkuun perseeseen takaapäin niin kovaa että että on pakarat punasena, sen jälkee suuhun niin että emilian ihanat kasvot ui kuolassa ja spermassa. Lopuks nussisin vielä lähetyssaarnaajassa emilian tajunnan rajamaille, koska kiihottuisin sen tissien liikkeistä ihan liikaa.
Haluaisin leikkiä sido minut ota minut leikkiä työkaverini kanssa.
Tekisi mieli puraista naapurin yh:n pakarasta.
Toki sen jälkeen suukottaisin peppua... ja vielä enemmän.
Ei välttämättä tuhmaa, muita haluaisin rakastella varatun kollegan kanssa. Noin nelikymppinen kaunis nainen.
Päräyttää pimppaan ja peppuun työkaverin flirttailevaa 16 -vuotiasta tytärtä. Kaunis vaalea keikkupylly kaipaisi aikuista miestä.
Haluaisin imeä vieraiden miesten kulleja rahasta heidän autoissaan. N41
Haluisin ett joku randomi pan..vaimoo.Isommalla ku omani..Nauttisin siit ku hän nauttis..M44
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin imeä vieraiden miesten kulleja rahasta heidän autoissaan. N41
Ajatella, että näin mukavasti tienaisi tuhansia ylimääräistä kuukaudessa.
Haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa, joka olisi hullaantunut peppuseksiin. Siis lähes pakkomielteinen.
Vaatisi kieltä, sormea ja kalua peppuunsa. Haluaisi myös nuolla ja sormettaa minua pepusta.
Ja nimenomaan kiehtoo naisen halu tällaiseen. Miehillähän tuollaiset himot on täysin arkipäiväisiä.
Löytää hoikan anal-only tytön elämänkumppanikseni. Tytön halut olisi jatkuvasti tapissa puuttuvan ehkäisyn vuoksi. Se ei meitä haittaisi koska spermaa ja munaa tyttö saisi ainoastaan suuhun ja perseeseen.
Haluaisin, että mies käskisi minut riisumaan edessään. Sitten hän antaisi minulle remmillä piiskaa. Saisin riisua miehen ja sitten joutuisin nuolemaan peppua. Kun olisin nuollut riittävästi, joutuisin polvistumaan miehen eteen ja hän tunkisi kalunsa suuhuni ja alkaisi panna suutani. Mies laukeaisi ja joutuisin nielemään kaiken. Tarjoilisin miehelle oluen ja hänen juodessaan sitä nuolisin taas peppua. Lopuksi mies komentaisi minut konttaamaan vessaan. Makaisin selälläni lattialla ja mies pissaisi naamalleni ja suuhuni. Suihkun alkaessa ehtyä hän laittaisi kullinsa suuhuni, saisin viimeisen suihkauksen suuhuni ja nielisin sen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että mies käskisi minut riisumaan edessään. Sitten hän antaisi minulle remmillä piiskaa. Saisin riisua miehen ja sitten joutuisin nuolemaan peppua. Kun olisin nuollut riittävästi, joutuisin polvistumaan miehen eteen ja hän tunkisi kalunsa suuhuni ja alkaisi panna suutani. Mies laukeaisi ja joutuisin nielemään kaiken. Tarjoilisin miehelle oluen ja hänen juodessaan sitä nuolisin taas peppua. Lopuksi mies komentaisi minut konttaamaan vessaan. Makaisin selälläni lattialla ja mies pissaisi naamalleni ja suuhuni. Suihkun alkaessa ehtyä hän laittaisi kullinsa suuhuni, saisin viimeisen suihkauksen suuhuni ja nielisin sen.
Tämä on miehen fantasia.
Joku nelikymppinen äiti opettaisi täysi-ikäiseksi tullutta tytärtään tekemään täydellisen suihin oton. Mä olisin muutaman kerran harjoitus kappaleena tarjoten elintä tuohon hommaan. Ensin äiti näyttäisi otteita ja sitten tytär perässä.
Haluaisin puieutua tiukkaan latex asuun niin ettei minua tunnistettaisi ja mennä se päällä johonkin julkiseen tilaisuuteen.
Esitellä ihanaa pilluani jollekin ihanalle miehelle, joka todella nauttisi näkymistä.
Aika pliisua, tiedän.
Panna entistä työkaveriani oikein kunnolla. Se persus oli aivan uskomaton ja niin haluaisin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kuin mun ja rakastajani edellinen seksikerta.
Olla vaimon kanssa alasti koko päivän kotona,
Ja välillä ohimennen runkkailla toisiamme