Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kehu puhelintasi, uuden osto edessä, enkä tiedä minkä ostaisin..

Vierailija
10.08.2010 |

... sitä N kirjaimella alkavaa olen ajatellut, mutta mikä niistä? Ihan oma puhelin, ei työkäyttöä, ominaisuuksilla siis sillätavalla ei väliä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini pudotti vanhan Nokian, sellaisen jossa ei ollut mitään avattavia kansia tai muuta, hemmetin korkealta. Tapahtuman jälkeen hän keräili osaset takaisin ja kokosi rakkineen. Ja se toimi yhä.

...joten Nokia!

Vierailija
2/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkeita kosketusnäytölliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo tuskin voi olla se ratkaiseva puhelimen valintakriteeri ;)

Itsellläni on Samsung Jet, tykkään.

Vierailija
4/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian C5:n. Tyytyväinen oon ollut päivän kokemuksella. Ei simpukka, ei kosketusnäyttöä, mut navigaattori löytyy. Samoin kaikki mulle tärkeät: herätyskello, laskin, radio jne.

Vierailija
5/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarpeellinen samassa paketissa.

Ikinä en enää vaihda nokialaiseen!

Vierailija
6/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä jonkun edellä kommentoineen kanssa, että kosketusnäytöt ei vielä tarpeeksi hyviä. Nokian E75 on mun mielestä aivan älyttömän hyvä.

Kaikki tarpeellinen samassa paketissa. Ikinä en enää vaihda nokialaiseen!

Vierailija
7/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nokian tämä mallim joka kestää vettä ja iskuja. Maksoi reilun satasen eli ei mikään kallis. Oikein hyvä lapsiperheessä kun voi tosissaan pestä hanan alla kun maidot tms kaatuu päälle ja taaperon käsittelyssä ei oo vielä hajonnut.

Vierailija
8/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottais nokialaista.

Vierailija
9/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ap halusi kyllä puhelimen. Olen samaa mieltä jonkun edellä kommentoineen kanssa, että kosketusnäytöt ei vielä tarpeeksi hyviä. Nokian E75 on mun mielestä aivan älyttömän hyvä.

Kaikki tarpeellinen samassa paketissa. Ikinä en enää vaihda nokialaiseen!

Sekoititko iPodiin?

Vierailija
10/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri ostin - Elisalla myyjä joutui katsomaan erikseen manuaalistaan, että miten menetellä näitä, kun tulee niin harvoin. ;-)

PLUSSIA:

- Et saa säteilyä

- Ei kuumene samalla tavalla kuin kännykkä - miellyttävä puhua pitkääkin puhelua

- Samalla taajuusalueella puhelut toiseen lankapuhelimeen ovat lähes ilmaisia (0,0012€/min.)

- Lapsiperheessä kätevä, kun ei tarvitse olla kaikilla erikseen omaa kännykkää (-> ei myöskään huolta siis lasten saamasta säteilystä)

- Luotettava

- Ei tarvitse ladata, ei lopu akku

- Lapsille & vanhuksille helpompi käyttää (ei valikkoja tms.)

- Ei tarvitse uusia 3 vuoden kuluttua (kätevästi juuri takuu-ajan loputtua), eikä sitä kautta kasvattaa kaatopaikkoja - tämä kestää.

Vierailija
11/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis kosketusnäyttö, kamera on riittävän hyvä, musiikkia mahtuu paljon, on karttaa ja navigointia, tosi näppärä.

Vierailija
12/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvi enää miettiä minkä puhelimen ostaa, ei toki ole kaikilta ominaisuuksiltaa paras mutta kokonaisuutena paras.

Vierailija
13/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön akun kesto, mulla on ollut kaikkia muita kännymerkkejä eikä yhessäkään oo ollut näin hyvää akkua!

Muuten ihan perus kiva luuri, kosketusnäytöllä.

Vierailija
14/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä ostaisi, samaa sanovat kaikki kaverini. TOdella hankala käyttää! Ottaisin jonkun simpukkamallisen, jossa on ainakin pieni kamera.

Vierailija
15/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvi enää miettiä minkä puhelimen ostaa, ei toki ole kaikilta ominaisuuksiltaa paras mutta kokonaisuutena paras.

Mitäs se jos haluaa laittaa puhelimeen reilusti yli 600 euroa kiinni ja on pakotettu käyttämään soneran liittymää (kallis). Jos akku menee huonoksi joudut ostamaan uuden PUHELIMEN, koska iPhoneen ei voi vaihtaa akkua...

iPhone on varmasti hieno luuri mutta sen ominaisuuksista 99% on sellaisia, jolla tavallinen ihminen ei tee mittään.

Luurin jossa on radio, kalenteri, hyvä kamera ja soitin saa nykyään alle 200 eurolla. Mulle ainakin nuo ominaisuudet riittää. Jos haluan nettiin käytän läppäriä. Mielestäni 17" näyttö ja kunnon näppäimistö on ovat paljon mukavemmat kuin puhelimien 4,5" tai 5" näytöt...

Jos taas luurilla pitää saada naapurit kateellisiksi niin sitten iPhone tai joku android kännykkä...