Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN oma taso analysoidaan?!? :D

Vierailija
10.08.2010 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että jos etsii kumppania, yhden ohjeen mukaan täytyy analysoida oma taso ja etsiä sen mukaan. Siis mitä? Miten?

Luonne kai se on se juttu, minkä perusteella yhteen päädytään, jos päädytään..? Ulkonäkö voi herättää kiinnostuksen, mut luonne ratkaisee, mun mielestä näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman tason analysointi tässä asiassa meinaa sitä, että kriittisesti katsot miltä näytät ja mikä on sukupuolinen vetovoimasi (tämän voi päätellä esimerkiksi toisen sukupuolen osoittaman kiinnostuksen mukaan: katseet, kontaktin ottaminen, myös voit ottaa huomioon kasvonpiirteesi (ovatko ne viehättävät, sopusuhtaiset?), ryhtisi, vartalonmallisi (onko ylipainoa, onko muodot sopusuhtaiset: oletko vyötärölihava, onko takapuoli suhteettoman suuri?), tyylisi (onko tyylisi naisellinen, seksikäs tai muodot peittävät musta/tumma vaatetus tai muuten tyylitön pukeutuminen: voi kysyä joltain asiantuntijalta?) ja sosiaalisuutesi: hymyiletkö ihmisille, oletko ystävällinen, kuunteletko, oletko leikkisä/vakava...

Kun mietit näitä asioita yhteensä niin voit päätyä lopputulokseen... Ja etsiä kumppania joka on suurinpiirtein yhtä viehättävä kuin sinä.

Vierailija
2/2 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tarkoittaa suoraan sitä, että kauniit etsii kauniita puolisoita, rumat rumia, lihavat lihavia, laihat laihoja, lyhyet lyhyitä, pitkät pitkiä jne.

Ei ole totta!!!

Tuon luonnejutun uskon ja ymmärrän, ja tavallaanhan luonne tulee esille myös ulkoisessa habituksessa, mutta silti protestoin. "etsiä kumppania joka on suurinpiirtein yhtä viehättävä kuin sinä"; hevonpallit! :D Ei se noin mene.

Otan esimerkin omasta elämästäni. Mä oon normaalipainoinen, ennemmin kuitenkin hoikka kuin laiha, rinnat c, hymyilen, nauran, olen huumorintajuinen ja sosiaalinen, mua on helppo lähestyä, meillä käy paljon vieraita, olen 173cm pitkä, lyhyt "kananperse"tukka.

Mun mies on mua sentin pidempi. Painaa 98kg, pitkä tukka aina ponnarilla. On hiljainen, ujokin vähän vieraassa porukassa, yleensä tallilla aina, kun meillä on vieraita eli usein; ei ole sosiaalinen ollenkaan. Hymyilee harvoin, nauraa jouluna ja juhannuksena. Mutta aivan ihana mies; iltaisin menee yömyöhään, kun puhutaan ja puhutaan ja seksi on jotain uskomatonta, vaikka miehestä voisi saada käsityksen, ettei uskalla naiseen koskeakaan, kun on niin ujo ja hiljainen.

Eli ei, ihmisten silmissä ei todellakaan olla "yhtä viehättäviä", sen on moni sanonut suoraan. Siis ihmetellyt, miten olen ottanut epäsiistin mörököllin mieheksi. Mun mielestä mies on kaikkea muuta, mutta vieraat näkevät hänet hiihtelemässä tallivaatteissa hevosten luokse nipinnapin tervehtien. "Kun ei ollut asiaa." :D

Mun mielestä mies on maailman ihanin. Toki toivoisin, että tulis mukaan sukujuhliin ja vieraiden kanssa kahville ja lähtis mun ja lasten kanssa kylpylään ja kesäreissuille. Ja leikkais sen tukkansa. :D Mä tiedän, että mies toivois, että osallistuisin enemmän hänen hevosharrastukseensa, mutta musta ei oo kököttämään raviradalla, en osaa ratsastaa ja vähän pelkäänkin hevosia. Mut tää on meidän tapa olla ja mun mielestä mies on paljon viehättävämpi kuin minä ja oon onnennainen, että noin hyvän miehen olen löytänyt, vikoineen päivineen, mutta niitä on minussakin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla