Tyydytätkö itseäsi, vaikka olet parisuhteessa?
Mä en pysty lopettamaan, musta se on ihan eri juttu kuin sekstaaminen.
Mies ihmettelee.
Kommentit (22)
Jos meilläkin sais vain kerran viikossa, pimeässä peiton alla niin ehkä silloin olis tarvetta:)
miehen mielestä kun se ei kuulu parisuhteeseen, vaan sinkkuaikaan, ja loukkaantuisi hirveästi jos näkisi.
Potkaisisin pellolle äijän joka mua kävis tollai rajottamaan. Hemmetti.
Silloin kun seksi oli mukana kuvioissa, oli myös itsetyydytys.
enkä sen takia että olisin puutteessa, vaan siksi että se on KIVAA!!!
ja mitähän se miehelleni kuuluu?
" kaikki miehet pettää" ja " kaikki miehet ajattelee vain seksiä ja naisten ulkonäköä" , siis jos akat on itse samanlaisia...
mitä tekemistä itsetyydytyksellä on pettämisen tai pelkästään ulkonäköön tuijottamisen kanssa??
ei ymmärrä.....
tutustupa aiheeseen, niin saat selville, että valtaosa miehistä ja naisista, ketkä saa vehjettä aina kun haluaa ja se on tyydyttävää, niin nekin tumputtaa ja hinkkaa!
Ei liity mun mielestä parisuhteeseen millään lailla. Mieskin saa mun puolesta tumputtaa niin paljon ku huvittaa.
porukkaa, että se pettäminen on aivan varmasti joskus edessä. Onneksi mulle riittää oma mies, edes oma käsi ei ole parempi. Voitteko runkkaajat edes ymmärtää mitään sellaisesta. Yrittäkää tekin löytää niin hyvä mies että hän riittää:)
eikä sitä tarvitse edes perustella
Näin yksinkertaisiahan nää asiat on.
Onneksi enää ei tarvitse. Myöntäkää edes että saatte surkeaa seksiä jos pitää omaa kättä käyttää.
runkkaamasta jos siihen on tarvetta. Miettisit itsekin enemmän sitä mistä se tarve syntyy.
suhteeseen ennen pitkää, kun muija on noin ahdasmielinen ja runkkuukauhuinen!
tai sitten ukkosi on samanlainen puritaani-pentti..
Yleensä se vaan jää pois kun on parisuhteessa ja kun on muutakin mietittävää kuin seksijutut.
mutta silti oma käsi on joskus kiva juttu. Ja sillä oman käden o:lla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Mä olen aina ollut sitä mieltä että ahdistuneet ihmiset ei pysty tuottaa itselleen mielihyvää. Täytyy olla jollakin tapaa estynyt, jos ei masturboi koskaan.
Ihan eri juttu kuin rakasteleminen.