muutamies päiviä karppausta takana
kaikki maistuu niiiiin hyvälle, ja hyvällä omatunnolla saa vielä syödä. ai saakeli.
Kommentit (21)
ja saan syödä hyvää ruokaa ja nälässä ei tarvitse olla. 5kg jo lähtenyt
Itsekin olen muutaman päivän yrittänyt, mutta harvat sallitut jutut ovat tosi hyviä. Rahka on hyvää, mutta kaipaan siihen sokeria. Juustoleipäset on hyviä, mutta en nyt niillä pelkästään haluaisi elää. Kasviksia ja lihaa + kermaa olen tehnyt, mutta ei se nyt erityisen hyvää ole.
ja saan syödä hyvää ruokaa ja nälässä ei tarvitse olla. 5kg jo lähtenyt
hyvä! itse nautin suunnattomasti kaikesta mitä nyt syön, kaksi viikkoa olen melko yksipuolisesti täyskarppi, ja uskon että tuon ajan kaikki maistuukin ihanalle. sen jälkeen voikin vähän laajentaa jos siltä tuntuu.
NAM.
Itsekin olen muutaman päivän yrittänyt, mutta harvat sallitut jutut ovat tosi hyviä. Rahka on hyvää, mutta kaipaan siihen sokeria. Juustoleipäset on hyviä, mutta en nyt niillä pelkästään haluaisi elää. Kasviksia ja lihaa + kermaa olen tehnyt, mutta ei se nyt erityisen hyvää ole.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1214409/karppaajat_r…
tuolta löytyy aika hyvin kaikkea.
eilen tein uunissa pieneksi leikattuja(n.5cmx5cm) broileripihvejä, jotka maustoin ja kääräsin pekonin ympärillä. lisäksi vähän sinne väliin tuorejuustoa, jossa kyllä oli ihan pikkusen hiilaria. lisäkkeenä parsakaalia. ai että oli hyvää...
itse en ole makean perään niinkään, lihavuuteni syy on että rakastan ruokaa ja otan usein myös vähän lisää :)
mieskin karppaa, ja toivoi että tekisin tänään lohesta jotain. multa löytyy pakkasesta sellasia lohipaloja. Oisko mitään hyvää vinkkiä?
lisäks löytyy kukkakaalia, parsakaalia, sipulia, katkarapuja, tuorejuustoja, parmesaania, kermaa...
saisko noista jotain?
mieskin karppaa, ja toivoi että tekisin tänään lohesta jotain. multa löytyy pakkasesta sellasia lohipaloja. Oisko mitään hyvää vinkkiä?
lisäks löytyy kukkakaalia, parsakaalia, sipulia, katkarapuja, tuorejuustoja, parmesaania, kermaa...
saisko noista jotain?
vai tippuletko raskauskiloja vai miksi karppaat? Utelaisuuttani kyselen. Itse pidin karppikuurin raskauskilojen karistamiseksi ja toimi :). Eikä ole tullut takaisin vaikka monet niin vahvasti epäili.
Missä perunat?!
ja leipäki puuttuu. ja auta armias jos mulla ois makaroonia niin tekisin ihanan lohimakarooniriisilaatikon, söisin pari sämpylää ja runsaasti pullaa jälkkäriks. ihanaa
laita lohi paloja kummallekkin omaan folionyyttiin,päälle kasviksia,katkarauja kermaa ja nokare tuorejuustoa. nam!
vai tippuletko raskauskiloja vai miksi karppaat? Utelaisuuttani kyselen. Itse pidin karppikuurin raskauskilojen karistamiseksi ja toimi :). Eikä ole tullut takaisin vaikka monet niin vahvasti epäili.
oon aina ollut ylipainoinen, paljon ja vähän. kun tulin raskaaksi olin ylipainoinen, ja raskauden aikana tuli kovasti kiloja. vielä pitäisi pudottaa n. 8kiloa, että olisin siinä missä ennen raskautta. sitten ainakin 10 kiloa, että olisin tyytyväinen , ja mieluusti 15 niin olisin jopa onnellinen kropastani... :D mutta jos nyt ees se 8 lähtis.
ai niin seleipä. Ja pullastakin saa kuitua että masu toimii! Ihana kun voi herkutella kohtuudella eikä tarvitse kärsiä jostain kitudieeteistä.
laita lohi paloja kummallekkin omaan folionyyttiin,päälle kasviksia,katkarauja kermaa ja nokare tuorejuustoa. nam!
kuulostaa hyvälle. ai että
kuulostaa hyvälle. ai että
ai niin seleipä. Ja pullastakin saa kuitua että masu toimii! Ihana kun voi herkutella kohtuudella eikä tarvitse kärsiä jostain kitudieeteistä.
pulla toimii. just kohtuudella muutama pulla päivässä. ihanaa. masu toimii, turpoo ja kasvaa ja on leikkisä.
ihanaa kun voi herkutella roimasti ja syödä just sitä mikä itselle parhaiten maistuu
pulla toimii. just kohtuudella muutama pulla päivässä. ihanaa. masu toimii, turpoo ja kasvaa ja on leikkisä. ihanaa kun voi herkutella roimasti ja syödä just sitä mikä itselle parhaiten maistuu
Rasvainen ruoka aiheuttaa ruoansulatushäiriöitä, varsinkin kroonisesta kuidunpuutteesta kärsiville karppailijoille. Silloin auttaa Activia. Muistakaahan huolehtia vitamiinien ja kivennäisten saannistanne.
pulla toimii. just kohtuudella muutama pulla päivässä. ihanaa. masu toimii, turpoo ja kasvaa ja on leikkisä. ihanaa kun voi herkutella roimasti ja syödä just sitä mikä itselle parhaiten maistuu
Rasvainen ruoka aiheuttaa ruoansulatushäiriöitä, varsinkin kroonisesta kuidunpuutteesta kärsiville karppailijoille. Silloin auttaa Activia. Muistakaahan huolehtia vitamiinien ja kivennäisten saannistanne.
muistamme tämän.
t.just paskalla käynyt karppi, eilenkin! :o
Hassua, miten kaikki jumiutuvat omiin ruokiinsa aluksi, mutta kaikilla on eri ruuat.
Itse söin alussa tonnikalasalaattia, jauheliha-pakastevihannespaistosta juustoraasteella, keitettyjä munia majoneesin kanssa aamiaiseksi ja turkkilaista jugurttia kyllästymiseen asti. Ruoka tuntui tosi yksipuoliselta ennenkuin opettelin ja keksin uusia ruokia.
Sinulla on ihan sama tilanne mutta eri ruuat. Suosittelen että opettelet tekemään jotain uusia ruokia kuitekin. Pelkällä rahkalla ja leivällä ei oikein pärjää ja höyrytetyt kasvikset ja paistettu liha ei todellakaan ole maailman herkullisinta syötävää.
Broilerinkoivet uunissa ovat ainakin herkkua, ja niiden kanssa vaikka höyrytettyä kukkakaalia voinokareella..?
itse aina nauran, että miten otsikkoon voi tulla krjotusvihre, eli siis muutamia... hoh
ap