Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muutamies päiviä karppausta takana

Vierailija
10.08.2010 |

kaikki maistuu niiiiin hyvälle, ja hyvällä omatunnolla saa vielä syödä. ai saakeli.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen muutaman päivän yrittänyt, mutta harvat sallitut jutut ovat tosi hyviä. Rahka on hyvää, mutta kaipaan siihen sokeria. Juustoleipäset on hyviä, mutta en nyt niillä pelkästään haluaisi elää. Kasviksia ja lihaa + kermaa olen tehnyt, mutta ei se nyt erityisen hyvää ole.

Hassua, miten kaikki jumiutuvat omiin ruokiinsa aluksi, mutta kaikilla on eri ruuat.

Itse söin alussa tonnikalasalaattia, jauheliha-pakastevihannespaistosta juustoraasteella, keitettyjä munia majoneesin kanssa aamiaiseksi ja turkkilaista jugurttia kyllästymiseen asti. Ruoka tuntui tosi yksipuoliselta ennenkuin opettelin ja keksin uusia ruokia.

Sinulla on ihan sama tilanne mutta eri ruuat. Suosittelen että opettelet tekemään jotain uusia ruokia kuitekin. Pelkällä rahkalla ja leivällä ei oikein pärjää ja höyrytetyt kasvikset ja paistettu liha ei todellakaan ole maailman herkullisinta syötävää.

Broilerinkoivet uunissa ovat ainakin herkkua, ja niiden kanssa vaikka höyrytettyä kukkakaalia voinokareella..?

teen paljon uuniruokia... ihana kun voi laittaa juustoa ja kermaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme