Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomasin juuri, että mies on jättänyt sormuksensa kotiin..

Vierailija
10.08.2010 |

eikä hän ole tulossa kotiin yöksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt koko kesänä sormuksia. Yksi päivä yritin laittaa, mutta ei meinannut mennä sormeen.

Ja olen kyllä ollut öitä pois kotoa.

Vierailija
2/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumminkin näkyvästi eikä salaa.

Pidä sille silti puhuttelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväperheessämmekin on mies alkanut esiintyä ilman sormusta. Tosi kurjaa! Toivottavasti te saatte ja he saavat välinsä kuntoon!

Vierailija
4/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmiset jaksavat kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota.

Vierailija
5/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa-auto hakemaan sormus ja viemään ukolle :D!

Vierailija
6/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ukkokaan varmaan 10v. Ei se sormus sitä avioliittoa tai uskollisuutta tee/takaa vaan se ihminen itse oli sitten sormus tai ei.

Vierailija
7/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jättää sen noin tahallaan näkyville ja uhitellen juuri, kun on menossa jonnekin, kuin että sen käyttö vaan pikkuhiljaa arjessa jää.

Vierailija
8/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmiset jaksavat kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota.

jos on ottanut pois sen salaa eli ei ole kertonut siitä vaimolleen, että näin aikoo tehdä ja vaimo löytää sen yllättäen. En olisi tykännyt minäkään tuollaisesta.

Meillä ei ole pidetty sormuksia vuosiin, vaikka naimisissa oltu 13 v. Mies otti varmaan noin 7 v. sitten töiden takia ja minä reilu 3 v. kun esikoinen syntyi. Syyt siis ihan se, että miehellä vaaraksi töissä, jos tarttuu kiinni johonkin ja itsellä etten raavi vauvaa.

Nuorempana ajattelin, että jos sormus kerran laitetaan sormeen, otetaan se pois vain erotessa, mutta ikä ja elämänkokemus tuonut sen viisauden ettei se sormus sormessa takaa mitään, joten eipä sillä ole mitään merkitystäkään, onko se sormessa vai ei.

Vierailija
9/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo koskaan käyttänyt sormuksia kovin ahkerasti. Tykkään sormuksistani ja käytän niitä samaan tapaan kuin muitakin koruja. Miehelläni on usein miten sormus, mutta jos on tehnyt jotain remonttihommaa ym. jolloin ottanut pois, ni saattaa sormus olla viikonki hyllyllä ennen ku muistaa laittaa takas. Vitsailin kyllä miehelleni että ihan sama käyttääkö vai ei, niin silti leimataan varatuksi, koska jäänyt rusketusraja. Mieheni kun siirtyi uuteen työpaikkaan ja oli ollut muutaman kuukauden, ni eräs työkaveri oli kysyny että missäs sormus. No on nyt jo tottunut että se ei merkkaa mitään onko mun miehellä sormusta vai ei.

Vierailija
10/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohduksen olleen vahinko. Mies leipoi illalla pakkasen täyteen sämpylöitä, eikä hän pidä leipoessa sormusta. Itse en ole pitänyt sormuksia moneen vuoteen, kun on ollut sormet enemmän tai vähemmän turvoksissa.

Ja kotiin hän ei tule sen takia, koska tekee pitkän työpäivän. Työmatka kestää min. 1,5h, joten ei ole järkeä tulla kotiin vain nukkumaan, menee isällensä yöksi. AP :)

Vierailija
11/11 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee paha mieli ja joskus ne on tultu hakeenkin... Jos niitä yleensä pidetään, on hiukka outoa jättää ne kotiin, mutta hei, sehän voi olla että ne on ihan vaan unohtunu. Soita sille ukolles huumorilla että jahas, minnes sitä ollaan ilman rinkulaa menossa?? Jos se olis pyynnille lähdössä, se olis voinu ottaa sen vasta illalla pois tai laittaa lompakkoon tms., joten tuskin nyt tahallisesta hommasta kyse, nou hätä. Paitsi jos ootte juur riihenny, saattaa osottaa mieltänsä, mihet on välillä niin herkkiä ;oD