Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miten saan käännettyä kuvaruudun?
10.08.2010 |
vauva paineli jotain nappuloita ja nyt on teksti ihan älyttömän pientä ja kuvaruutu väärin päin. Miten saisi korjattua?
kirjoittakaa kiltit kapitaaleilla!!! Muuten en näe vastauksia.
Kommentit (3)
naurattaa, anteeksi. En tiedä vastausta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
helposti.
Kiitos ruudun kääntövinkistä :) Nyt toimii taas.
Hitto että toi vauva on sitten guru. Ties mitä jo tehnyt tällä läppärillä. Lähinnä lähetellyt viestejä :D
Alue: Aihe vapaa
eli, jos haluat ruudun ylösalaisin, niin ctrl+ alt ja nuoli alas