Mitä ajattelisit jos oma isäsi seurustelisi sinua nuoremman kanssa?
Kommentit (15)
tapaus tuotaisiin jukisuuteen. Ihmeparantuminen terminaalivaiheesta.
Vaikka tunnen pariskunnan, joilla ikäeroa enemmän kuin minulla ja isälläni ja he todella sopivat hyvin yhteen! :)
Ja kyllähän se oudolta tuntuu. Niin se tuntuu isästänikin, koska ei ole halunnut tuoda tyttöystäväänsä näytille. Kuulemma meni pitkään ennen kuin edes rupesi tuohon suhteeseen kun ikäero mietitytti
ja olisin iloinen siitä, että ei aikoinaan vaihtanut mun vaippaa tai kylvettänyt yksinään.
Ties mitä perversioita ois ollut mielessä.
Oikeesti toi ei ole normaalia. Eikä sekään, että nuori nainen ottaa isänsä ikäisen tai vanhemman miehen kumppanikseen.
No tää on mun mielipide. Muut voi ajatella miten haluaa.
jos isä eläisi se olisi jo 70 ja minä olen kuitenkin vasta 23... tuskin kukaan alkaisi tollaseen
En pystyisi hyväksymään, vaikka taustalla ei olisi mitään äidin vaihtamista nuorempaankaan.
"Mitä ihmettä sä oikein luulet tekeväsi, onko sulla hieman ylikorostunut hoivavietti?"
Auttaisin tytön terapiaan. Vaikka isäni onkin ihan mukava paappa.
Tuntuisi jotenkin iljettävälle. En kyllä uskoisi sellaista isästäni.
Koska isä on valitettavasti ollut kuolleena jo reilu viisi vuotta. Ja rikosilmotushan siitä vissiin pitäs tehä, muistaakseni ruumiiseen sekaantuminen on rikos...
Ehkä eri asia, jos ikäeroa isällä ja minulla olisi vain joku 20-25 vuotta.
Isäni oli naimisissa minua neljä vuotta vanhemman naisen kanssa. Oudolta se tuntui, koska tämä nainen yritti niin paljon olla äitini. Ja tosiaan, olin 14 (tämä nainen 18) kun isäni ja hän tapasivat, vuotta myöhemmin he menivät naimisiin. Isäni oli siinä vaiheessa 38v.
mutta eipä siihen oikein mitään kannattaisi sanoa.