Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä Piikkimatot ja tyynyt ollu ahkerassa käytössä,

Vierailija
09.08.2010 |

alkuinnostuksen jälkeen. Minä kokeilin kerran ja riitti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien ympärillä ja pyllyn alla olen kyllä sitkeästi sitä käyttänyt :D Saahan sitä aina toivoa...

Vierailija
2/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka täynnnä. Häviääkö helposti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pitkänaikaa joka ilta ennen nukkumaan käyntiä ollut matolla, on yht äkkiä ilman mattoa ollut hankalampi nukahtaa.

Vierailija
4/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin antaa unen hyvin, varmasti riippuvaisuus tämäkin.

Vierailija
5/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tyyny teillä, jotka kehutte, on?

Vierailija
6/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makoillla hikisenä maton päälllä.

Vierailija
7/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttaa niskaa tosi hyvin ja alkaa nukuttaa parissa minuutissa

Vierailija
8/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tapellaan miehen kanssa kumpi saa maton :) pitäis kai hankkia toinen, niin olisi molemmilla omat. Uni tulee paljon helpommin ja nopeammin. Itse otan yleensä maton pois ennen nukahtamista.

Laitan sänkyyn nukkumaan mennessä ja ihana syvä uni tulee nopeasti. Jossain vaiheessa yötä herään ja siirrän maton sivuun. Uni maistuu taas. Ensimmäinen ns.turha kapine, joka ei ole jäänyt pölyttymään. Siihen tulee suorastaan himo.

Vierailija
9/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla matto on "typerä juttu"? Eikö ollut apua rentoutumisessa, tai tuntuivatko piikit ikävästi koko ajan?

ja sitten eräs tuttava meni vielä antamaan sellaisen meille joululahjaksi. Kokeilimme sitä kerran, jonka jälkeen totesimme, että olimme olleet oikeassa: typerä juttu. Kierrätin se vanhemmilleni, jotka kokeilivat kerran ja totesivat: typerä juttu. Nyt se on vanhempieni sohvan alla ja koira pelkää sitä. Tai ehkä äitini jo myi sen kirpparilla.

Vierailija
10/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni tulee helposti piikkimatolla. Myös mies käyttää, vaikka aluksi sanoi "typeräksi jutuksi" :)

Vähintään kerran viikossa käytän, uskon että ilmojen viilentyessä useamminkin.

Niin, ja piikkimaton ostamisesta on jo puoli vuotta.

Vierailija
11/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta talven pimeiden tultua piikkimatto, kynttilät, lasillinen punaviiniä ja lempimusiikkia kuulokkeisiin on niin luksusta.

Vierailija
12/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin, varsinkin kun kiukuttaa jostain syystä ennen nukkumaan menoa ja iltavuoron jälkeen. Saa mukavasti rentouduttua ja uni tulee nopsaan.

Vierailija
13/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiusaa se, en sitten uskalla kokeillakaan uudestaan.

Vierailija
14/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiusaa se, en sitten uskalla kokeillakaan uudestaan.

Käytä välissä t-paitaa tai pyyhettä jos olet superherkkä!

Vierailija
15/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan piikkimatolla samalla kun odottelen että popparit valmistuvat popcorn-koneella ja juon limsakoneen tekemää juomaa joka päivä.

Vierailija
16/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsittiin Sokokselta matoa minulle,oli kaikki loppuneet. Tuttava kehui maasta taivaaseen miten hyvä, harrastaa joogaa ja muitakin terveellisiä juttuja. Mies sitten osti äitien päivä lahjaksi tyynyn, ei vain ole tullut käytettyä vielä.

Vierailija
17/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan/ennaltaehkäisen sillä selkääni joka kipuilee ajoittain. Lisäksi rentouttaa ihanasti ja unen saa pian. Mulla käytössä ruotsalainen piikkimatto.

Vierailija
18/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes päivittäin olen käyttänyt siitä saakka. Päänsäryt ja niskakivut on poissa. Jumittuvien niskojen vuoksi kävin fysioterapiassa ja söin särkylääkkeitä, mutta eipä ole enää tarvinnut. Uni tulee nopeasti matolla makoilun jälkeen ja on tosi syvää, hyvää unta.

Liikunnassa jumiin menneet lihakset esim. takareiden saan myös hyvin rentoutettua, ei mene enää monta päivää odotellessa jumin ohimenemistä. Mutta mahallaan siinä on ikävä maata. Minä kun ajattelin, että kun se kiihdyttää verenkiertoa, niin varmaan myös läskit kiihtyisi kivasti sulamaan. Niin ei käynyt, hirveä pistely vaan. Joten sitä älä koita :)

Vierailija
19/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin mies käyttää paljon silloin, kun selkä on jumissa. Itse taas tykkään käyttää nimenomaan rentoutumiseen ja unen saamiseen.

Näillä kuumilla säillä verenkiertoa tuntuu olevan ihan riittämiin muutenkin, mutta varmasti syksyllä taas tulee enemmän käyttöä.

Vierailija
20/24 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten eräs tuttava meni vielä antamaan sellaisen meille joululahjaksi. Kokeilimme sitä kerran, jonka jälkeen totesimme, että olimme olleet oikeassa: typerä juttu. Kierrätin se vanhemmilleni, jotka kokeilivat kerran ja totesivat: typerä juttu. Nyt se on vanhempieni sohvan alla ja koira pelkää sitä. Tai ehkä äitini jo myi sen kirpparilla.