Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeiletkö lapsesi Apgar-pisteillä?

Vierailija
09.08.2010 |

Tätäkin nimittäin esiintyy, äidit kilpailevat kenen lapsi sai eniten...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy niin tottakai vastaan rehellisesti, muuten en ole koskaan niistä pisteistä vouhottanut, korkeintaa silloin kun oli just syntyneet.

Meidän poika sai täyden kympin ja tyttö ysin pisteet.

Onhan se nyt kivempi kuin kertoa että vitonen tuli!

Vierailija
2/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset idiootteja jos näillä ylpeilee. Eiköhän jokainen meistä toivo lähimmilleen ja tuttavilleenkin terveet lapset joten ei, en todellakaan ylpeile tai innoissani kyräile jos lapseni on saanut paremmat pisteet kuin sinun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, lapseni sai vain 9 pistettä, koska ei ymmärtänyt olla punaisempi syntyessään.

Hei, oikeasti, kerro ap tapauksia, jossa on Apgar-pisteillä ylpeilty! Urbaanilegenda kertoo, että näin tapahtuu. Itse en ole kohdannut, onneksi.

Vierailija
4/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Jaa, kivempi kertoa ettei lapsi hengittänyt?

Kaverin lapsi sai 2 pistettä.

Täyden kympin lapsi se muuten on!! :)

Vierailija
5/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään urheilee Sm- kilpailuissa, ka on ollut alimmillaan 9,4 ja on suosittu koulukavereiden parissa.

Osaa käytöstavat, useampi naapuri on tullut kertomaan, kun lapsi on luovuttanut paikkansa bussissa jollekin vieraalle.

Vierailija
6/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muistan, että ei ollut ihan 10, kun väri oli huono. 8 tai 9, kun kuitenkin perusterveitä vauvoja olivat.

En ole varmaan kenenkään nykyäidin kuullut noista puhuvan. Oman äitini ikäisten joskus.

Vierailija
7/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin ne äidit leveilee kympillä, jos ei lapsi koulussa ikinä saa kymppejä; saipa ainakin sellaisen syntyessään :-)

Vierailija
8/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista pistemäärää. Eihän sillä ole mitään merkitystäkään muiden kuin synnytykseen osallistuneen hoitohenkilökunnan kannalta.

Vierailija
9/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut ihmisten mainitsevan vauvojensa hyvistä pisteistä, yleensä nimenomaan sektion jälkeen. Ehkä jonkinlaisena vakuutteluna että kyllä kaikki oli kuitenkin lapsella ihan kunnossa vaikka sektioon jouduttiinkin? En ainakaan ole ottanut kilpailuna.

Vierailija
10/10 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä muistan mun lapsien pisteet.

Sitä mä vaan ihmettelen että aika "katkeraa" teksitä joillakin. Miksi pitää ilkeillä jos joku on saanutkin lapselleen kympin pisteet? Onko se teiltä pois jotenkin?

Jotenkin tuntuu siltä että joillkein nää pisteet on vähän arka juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi