Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lievästi ylipainoinen, mutta kaunis ja naisellinen

Vierailija
09.08.2010 |

Pitäisikö minun vihata kurvejani, vai saanko rakastaa itseäni tällaisena... Pitääkö kurvit piilottaa teltan alle, vai saanko pukeutua niinkuin haluan...

Olin hoikka nainen ennen kuin tulin äidiksi. Tässä on nyt neljä vuotta metsästetty entisiä mittoja surkein tuloksin. Ehkä pitää vaan hyväksyä tämä uusi minäni.... Kasvoiltani olen oikein kaunis, ne eivät ole lihoneet :D

Hmmmmmm.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikään ei ole rasittavampaa kuunnella kuin jatkuva tilitys tyyliin "voi itku kun söin sitä fetasalaattia liikaa, nyt mä oon ihan karmee läski, pakko vetää tunnin lisätreeni huomenna" ;-)

mitä jos se peppu on piukka vaikka söisi mitään? saako silti "indeksikontrollityyppi"-leiman otsaansa?

Vierailija
2/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä liikunnassa ja treenaamisessa itsessään mitään pahaa ole, päinvastoin! Ihmiset ovat syntyjään jo erilaisia- eikö? Toiset lihoo helposti, toiset ei. Mun ystäväpiirissä osa laihtuu niin surressaan kun rakastuessaan, toiset taas lihoaa. Järkkyä on vaan tämä naisten keskeinen suvaitsemattomuus:((( Ja luulo siitä että kaiken voi aina itse hallita ja kun hallitset painosi, olet saavuttanut elämäsi huipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä

Kiitos kommenteistanne. Ei ole helppoa olla nykynainen ulkonäköpaineiden osalta. Se naiskuva, ne mitat, mitä muotilehdet on pullollaan, on suurimmalle osalle mahdoton saavuttaa.

Olen tosiaan neljä vuotta yrittänyt laihduttaa takaisin entisiin mittoihini, ei onnistu ei. En jaksaisi koko elämääni haaskata laihduttamiseen ja kilojen miettimiseen. Liikakiloja on n. 5-10, mutta tiukassa ovat.

Entisenä laihana on vaikea hyväksyä uutta muotoani, mutta pakko se on yrittää nähdä kauneutta kiloissa :)

-ap

Vierailija
4/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suunnilleen sama tilanne (BMI 26-27) kahden lapsen jälkeen, enkä laihduta. Kunnosta yritän pitää huolta + kohtuuterveellisistä elämäntavoista. Tykkään kyllä kurveistani, minulla onneksi paino on mennyt suhteessa paljon tiimalasimalliin.

Vierailija
5/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen aivopesun uhreja me ollaan- että joku on tosiaan määritellyt hyvän ihmisen, tai oikeastaan hyvän naisen, bmin. (miehen arvohan ei ole painosta kiinni toisin kuin naisen- ja siitä huolehtivat toiset naiset:()

Uhkailaan kaikenmaailman terveysvaikutuksilla, media on täynnä "oikeita" ihmisiä, jne. Ihan kuin ratkaisevaa elämässä olis joku v**** painoindeksi. Tottakai huonoista elämäntavoista seuraa sairauksia, mutta toisaalta positiivinen elämänasenne, itsestään huolehtiminen (ja se ei tod ole sama kuin painoindeksi!!!!!), sosiaaliset suhteet, henkinen kypsyminen, niin moni asia taas tuo hyviä terveysvaikutuksia. Ja kun katsoo noita fanaattisia yhdenasian indeksikontrollityyppejä, näkee kilometrin päähän, että vaikka se peppu olis kuin piukka, elämä vituttaa, ahdistaa, vartalo on jatkuvan rääkkäyksen ja inhon kohde, kelpaa itselleen vain "täydellisenä", ei oo aikaa kavereille, eikä voi joustaa, rentoutua jne, koska ainoa ajatus on oma napa ja lihakset sen ympärillä. Ja tietysti suvaitsemattomuus muita kohtaan- kun ei raasta ja hyväksy itseään- ei voi tehdä sitä muillekaan. Minäkin rakastan liikuntaa, huolehdin itsestäni, olin muutaman vuoden kuntosalijäsen, mutta lopetin sen koska siinä ympäristössä on jotain pimeetä ja teennäistä. on ollut pitkä tie oppia tykkäämään itsestään, koska joka puolelta tuutataan tuota fanatismia. Onneksi olen oppinut tykkäämään itsestäni, olen myös "muodokas"- kaunis, viehättävä:) On ihanaa tykätä itsestään, suosittelen. Juuri nyt. Elämä lihottaa ja laihduttaa- olennaiset asiat on jossain ihan muualla.

Vierailija
6/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako silti "indeksikontrollityyppi"-leiman otsaansa?

Vierailija
7/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudu nätisti, ole ryhdikäs, mutta älä laita nakinkuorivaatteitakaan :)

Vierailija
8/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hoikka ennen esikoista (bmi 18), normi (bmi 23) esikoisen ja kuopuksen välillä ja nyt kaksi vuotta kuopuksen syntymän jälkeen pullero (bmi noin 26).

Kasvot ovat ihan yhtä nätit kuin ennenkin, mutta välillä meinaa itsetuntoa syödä, kun ei meinaa kivoja vaatteita löytyä. :/

Vierailija
9/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hoikka ennen esikoista (bmi 18), normi (bmi 23) esikoisen ja kuopuksen välillä ja nyt kaksi vuotta kuopuksen syntymän jälkeen pullero (bmi noin 26).

Kasvot ovat ihan yhtä nätit kuin ennenkin, mutta välillä meinaa itsetuntoa syödä, kun ei meinaa kivoja vaatteita löytyä. :/

Vierailija
10/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin omasta mielestäni, ja monen muunkin mielestä hyvännäköinen. Tottakai välillä on päiviä jolloin tunnen itseni liian lihavaksi ja rumaksi, mutta enimmäkseen tunnen oloni hyväksi. Ja tärkeintähän se on että itsellä on hyvä olla. Aina olet kuitenkin jonkun mielstä liian jotain tai liian vähän jotain.

Vierailija
11/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kuin itse tykkäät!

Mies 40v

;)

Vierailija
12/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ensin itteensä ja sitten miettii miten pitäs pukeutua. Itsevarma vai epävarma?

Vierailija
13/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu ensin itteensä ja sitten miettii miten pitäs pukeutua. Itsevarma vai epävarma?

Vierailija
14/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisen elämäähän se vaan on :)

Vierailija
15/15 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laihduttamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän