Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ok mennä sylivauvan kanssa ja mihin ei?

Vierailija
09.08.2010 |

Äitiyslomalaisella oli aikaa päiväsaikaan kun palveluissa on väljää, hoitaa asioita, mutta vauvalle ei viitsisi järkätä hoitajaa, kun illalla isänsä voi hoitaa. Missä olette onnistuneet käymään vauvan kanssa esim. näistä:

- kampaaja

- lääkäri

- fysioterapia?

Entä missä muualla?

Sovitteko etukäteen, että vauva saa tulla mukaan vai menittekö vaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kampaaja

- lääkäri

- fysioterapia?

Kampaajalla se sun vauva pilaa muiden kampaajalla käynnin, jos parkuu koko ajan. Fysioterapiassa ihan sama juttu. Minua harmittaisi, jos toisen vauva pilaisi kampaaja- tai fysioterapiakäynnin sillä ne eivät ole ilmaisia. Nautin kampaajalla käynnistä ja haluan rentoutua siellä enkä kuunnella parkua.

Vierailija
2/5 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitunnille ajattelin ottaa myös. Jospa nukkuisi kaukalossa ja kävisin imettämässä jos tarvii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei niissä pääse äkkiseltään vauvaa hoitamaan, jos tarvii. Tanssitunnille ajattelin ottaa myös. Jospa nukkuisi kaukalossa ja kävisin imettämässä jos tarvii.

Vierailija
4/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva nukkuu niin silloinhan kaikki menee hyvin, mutta entä jos hän huutaa koko ajan??

Kerran tosin jouduin ottamaan pakon edessä vauvan lääkäriin, ja minulle vielä tehtiin siellä pieni toimenpide. Onneksi vauva nukkui koko ajan.

Vierailija
5/5 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulki mukanani joka paikassa.hammaslääkäri,lääkäri,parturi,pankkiasiat,koska olin yh eikä ollut hoitajia aina saatavilla..joskus itki joskus ei ja tosiaan jos mahdollista niin tukevat syötöt ja vaipanvaihdot yms. ennen asiointia ja voit toivoa hyvällä tuurilla,että nukkuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän