Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häälahjasta vaihteeksi..

Vierailija
09.08.2010 |

Menemme ensi viikonloppuna häihin, mieheni ystävä kyseessä.

Heillä on häälahjalista, mutta liian kaukana meistä. Häät siis pääkaupunkiseudulla, me asumme täällä kaukana savossa. :)

Tyhmää viedä vain rahaa, joten ajattelin, että jos ostamme kauniit, käsinmaalatut tyynyliinat molemmille a' 20 €=40 € ja sitten vielä 40 €:n shekki. Onko riittävä meiltä kahdelta? Lapsia ei ole kutsuttu.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lahjan jonka itse haluat. Tosin kaikki ei tykkää jostain liinoista vaikka sinä pitäisitkin.

Entä jos soittaisit sinne liikkeeseen ja kysyt mitä listalta voisi ottaa, varaat sen, ne pakkaa ja haette kun menette kaupunkiin?

Vierailija
2/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mielummin koko lahja rahana. Rahallisesti mielestäni 50e lahja riittää teiltä kahdelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät ne tyynyliinat riittää tai sit raha, max. 50€. Älytöntä pröystäilyä antaa liian kalliita lahjoja, antaa vaan lahjan antajasta leuhkan kuvan.

Vierailija
4/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että viitsitte lähteä matkaan.

Vierailija
5/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyynyliinat on tosi hyvä lahja. Niitä tarvii aina. Rahaa ei mielestäni tarvitse liittää lahjaan , oikeestaan en itse kaverille osaisi rahaa antaa. Mutta miten olisi vaikka lisäksi vaikka teatteriliput tms? Sinänsä 40 e lahjakin on kyllä ihan riittävä.

Vierailija
6/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mielummin koko lahja rahana. Rahallisesti mielestäni 50e lahja riittää teiltä kahdelta.

Me saatiin kahdeksan vuotta sitten lakanasetit ja oltiin tosi tyytyväisiä.

Vierailija
7/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin itse omat - mieleiseni - pussilakanat ja tyynynliinat. Tietenkin, jos joku tuntee makuni todella hyvin, voi ostaa ko. kapistuksia.

Muutimme miehen kanssa yhteen ja meillä oli pussilakanoita riesaksi asti. Annettiin pois ja käytettiin rätteinä.

Eli 50 e sekki on ihan riittävä teiltä.

Vierailija
8/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo tyynyliinat menevät "hukkaan", mutta voihan ne antaa jos hyvältä tuntuu. Itse en ainakaan käyttäisi kuin kokosettejä vuodevaatteissa, enkä mitään koristetyynyjä päiväpeiton päällä (ainakaan, jos ei ole samaa sarjaa/tyyliä päiväpeiton kanssa).

Vierailija
9/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität soittamalla, mitä listalla on ja sit käyt omassa kaupungissa ostamassa jotain listalta ja ilmotat sinne, missä se lista on, et mitä oot ostanu. Eihän niitä listalla olevia tavaroita tietenkään tarvii ostaa just siitä liikkeestä, missä se lista on :)

Vierailija
10/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität soittamalla, mitä listalla on ja sit käyt omassa kaupungissa ostamassa jotain listalta ja ilmotat sinne, missä se lista on, et mitä oot ostanu. Eihän niitä listalla olevia tavaroita tietenkään tarvii ostaa just siitä liikkeestä, missä se lista on :)

mutta me asumme niin pienellä paikkakunnalla, ettei täällä ole ko. tavaroita. Suurin osa oli siis sellaisia tavaroita, joita löytyy suurimmista tavarataloista. Ehkä jostain Prismasta, mutta en jaksanut alkaa selvittämään, että juuri sen ja sen merkkistä ja mallista kattilaa tai pannua löytyisi. En mä mikään tyhmä ole, vaikka olenkin maalainen. :)

ap

Vierailija
11/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me asumme niin pienellä paikkakunnalla, ettei täällä ole ko. tavaroita. Suurin osa oli siis sellaisia tavaroita, joita löytyy suurimmista tavarataloista. Ehkä jostain Prismasta, mutta en jaksanut alkaa selvittämään, että juuri sen ja sen merkkistä ja mallista kattilaa tai pannua löytyisi. En mä mikään tyhmä ole, vaikka olenkin maalainen. :)

ap

Vierailija
12/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät ne tyynyliinat riittää tai sit raha, max. 50€. Älytöntä pröystäilyä antaa liian kalliita lahjoja, antaa vaan lahjan antajasta leuhkan kuvan.

he kyllä tuntevat meidän oikein hyvin ja tietävät tulotasomme suunnilleen, joten meidän ei tarvitse pelätä, että antaisimme leuhkan kuvan. :) Itse he ovat korkeasti koulutettuja ja todella hyvä palkkaisissa ammateissa, joten heille tuon arvoinen lahja ei ole pröystäilyä. Ovat myös tosi reiluja ihmisiä, joten me emme koe, että lahja on liian arvokas.

ap

Vierailija
14/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin itse omat - mieleiseni - pussilakanat ja tyynynliinat. Tietenkin, jos joku tuntee makuni todella hyvin, voi ostaa ko. kapistuksia.

Muutimme miehen kanssa yhteen ja meillä oli pussilakanoita riesaksi asti. Annettiin pois ja käytettiin rätteinä.

Eli jotain ostetaan lisäksi ja ajattelin, että voivathan he käyttää niitä vaikka vierastyynyliinoina, jos ei itselle kelpaa. Näin tuskin tulisi olemaan, mutta kuitenkin. :)

ap

Vierailija
15/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos soittaisit sinne liikkeeseen ja kysyt mitä listalta voisi ottaa, varaat sen, ne pakkaa ja haette kun menette kaupunkiin?

Tulemme siis häihin yli 300 kilsan päästä.

ap

Vierailija
16/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyynyliinat on aina riskiostos.

Vierailija
17/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotain ostetaan lisäksi ja ajattelin, että voivathan he käyttää niitä vaikka vierastyynyliinoina, jos ei itselle kelpaa. Näin tuskin tulisi olemaan, mutta kuitenkin. :)

ap

Kuten sanottu. Ok. Osaavat varmasti arvostaa lahjaanne, joka on arvokas. Hyviä häitä ( :

Vierailija
18/18 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

he kyllä tuntevat meidän oikein hyvin ja tietävät tulotasomme suunnilleen, joten meidän ei tarvitse pelätä, että antaisimme leuhkan kuvan. :) Itse he ovat korkeasti koulutettuja ja todella hyvä palkkaisissa ammateissa, joten heille tuon arvoinen lahja ei ole pröystäilyä. Ovat myös tosi reiluja ihmisiä, joten me emme koe, että lahja on liian arvokas.

ap

Eiköhän tämä kerro, että osaatte itse käyttää harkintakykyänne eikä ystävyytenne ole häälahjasta kiinni.

Täältä ap:lta saa aina kritiikkiä, teki miten hyvänsä, mutta jos tunnette pariskunnan ja pidätte heitä reiluina ihmisinä, tunne on varmasti molemminpuolinen eikä lahjalistan ulkopuolelta tuleva häälahja aiheuta närää.

(Henk. koht. en tajua, miten lahja voisi kenessäkään ylipäätään aiheuttaa närää, mutta näitäkin on täällä nähty, joten uskottava se kai on...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi