Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

go fat go -haasteesta kysymyksiä!

Vierailija
09.08.2010 |

Siis, jos olette jo osallistuneet tuohon haasteeseen keväällä, niin kertokaahan:

- montako kertaa viikossa ohjelmassa liikutaan (aerobinen / lihaskunto)?

- mitä erikoisruoka-aineita siinä piti ostaa (jotain kapseleita, jauheita jne)?

- oliko sitä helppo noudattaa ja paljonko tippui paino?

mietin, josko lähtisin mukaan. Keväällä silmäilin ohjelmaa, mutta en muista kunnolla mitä siinä oli...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kiinnosti, että muistelisin jotain tällaista. 3x viikossa lihasharjoittelua ja 3-4x viikossa aerobista (kävelylenkki väh. tunti kerrallaan).

Ruokailut muodostuivat ihan peruselintarvikkeista. Kaurahiutaleita, raejuustoa, mehukeittoa aamulla. Lihaa (kanaa,kalaa/naudanlihaa), vihanneksia ja kananmunanvalkuaista lounaaksi. Välipalaksi rahkaa ja pakastemarjoja. Päivälliseksi sama kuin lounas, mutta munanvalkuaisen tilalla riisiä/pastaa/perunaa. Illalla taas rahkaa ja mehukeittoa.

Mun mielestä siinä ei pitänyt mitään erikoisjuttuja hankkia. Jotain välipaloja pystyi korvaamaan proteiinipatukoilla ja sitten Omega 3-kapseleita piti syödä, jotta saa rasvahappoja kun dieetti on niin vähärasvainen.

Itse olen ilmoittautunut nyt elokuun haasteeseen. Odottelen jo alkua :)

Vierailija
2/3 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liikunnan määrä vähän hirvittää, miten löytää aikaa 6-7 liikuntakertaan viikossa, kun nykyiseen 3-4 kertaankin tekeee välillä tiukkaa (työt, lasten harrastukset jne..)

mutta jos se tehoaisi, niin hyvähän se olisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen jäi jotenkin mieleen, että lähes joka päivä jotain. Ruokailut kirjoitin silloin ylös, niin jäi mustaa valkoiselle.