saako muut kotihoidontukea äitiyslomalla?
Kaikki sanoivat minulle ettei sitä voi saada, yllätyin kuitenkin iloisesti kun kelalta tuli päätös että saan n. 160 euroa hoitolisää kuitenkin!
lapsia 3, vauva, 2 vuotias ja 4 vuotias.
Kyllä kela osaa joskus yllättää positiivisesti! mies kuitenkin "oikeissa" töissä. ja ihan hyvin tullaan toimeen vaikka pienituloisia ollaankin :)
Kommentit (27)
Ap älä välitä kyllä jokainen ihminen nostaisi tukia jos vain saisi, otetaan yhteiskunnalta kaikki vaan mitä irti saadaan.Tosin itse en pidä sossusta koska täytyy niin kauheat selonteot sinne tehdä ja siellä emme asioikaan
tiiä saanko minäkin kun äippäloma alkaa.. se jää nähtäväksi :-)
Tässä se ihmisen loputon ahneus tulee taas esiin!Hyvätuloiset ei soisi pienituloisille/köyhille penniäkään.Itse pitää rohmuta kaikki.Eipä se työnantaja niitä teidän vanhempainrahojanne maksa vaan yhteiskunta!Pitäs lailla kieltää tuollainen,että saa isoja rahoja Kelalta.
Mutta niinhän se on,että ihminen joka rahan mukaan ammattinsa valitsee on usein ahne ja pinnallinen ja oma napa on ainut tärkeä!Ja tämä on mennyt vuosi vuodelta pahemmaksi tämä loputon ahneus.Se jolla on paljon,on itsekäs eikä antaisi muille ropostakaan,kuten Roope Ankka ja köyhät jakaa toisilleen ja tekee vapaaehtoistyötä ym.Mutta tämä maailma tulee vielä kaatumaan tähän loputtomaan ahneuteen,kun aina pitää vaan saada lisää ja lisää.Maapallo on jo nyt ylikuormittunut saasteista jne.Että kohta posahtaa ja kunnolla.Sitten ei auta enää se rahakaan,kun sairastumme saasteista.
Kyllä ahneita ovat ne, jotka ovat jakamassa muiden rahoja - eli pienituloiset.
Kelalta ei saa mitään isoja rahoja, siellä on jo leikkuri eli huolesi on turha.
Loputonta ahneutta toden totta. Ap:kin on istunut persiillään vuosikaudet ja nostanut muiden rahoja. Ei ole ahneudella rajaa!
voiko joku olla oikeasti sitä mieltä että lähihoitajat ja kaupan kassat ovat ahneita kun eivät tienaa? Minä väitän ahneeksi sitä, joka yrittää tienata vähällä työllä paljon, valitsee alansa ainoastaan(!) palkan perusteella, opiskelee vain(!) saadakseen huippupalkan - ja etenkin sitä joka marisee pienituloisen nostamista pienistä tuista!
28 on pienituloinen opiskelija, joka tekee välillä pienituloista työtä elättääkseen pienituloista perhettään kun "pienituloisen" (=alle keskitason) miehen palkka ei riitä... Ja kun viimeiset tentit on suoritettu, aikoo tämä pienituloinen opiskelija mennä suurituloisiin töihin - mutta ahneeksi hän ei aio ruveta vaikka opintolaina täytyykin maksaa pois ja veroprosentti nousee :D
Ap älä välitä kyllä jokainen ihminen nostaisi tukia jos vain saisi, otetaan yhteiskunnalta kaikki vaan mitä irti saadaan.Tosin itse en pidä sossusta koska täytyy niin kauheat selonteot sinne tehdä ja siellä emme asioikaan