Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, miltä uskossa oleminen (arjessa) tuntuu?

Vierailija
07.08.2010 |

Itse olen oikeastaan vastikään uskoon tullut.

Sillä hetkellä kun tulin uskoon, tai ymmärsin Jeesuksen rakkauden minua kohtaan, koin ihan valtavaa rakkautta ja helpotusta, kiitollisuutta ja riemua. Olin koko loppupäivän ja vielä seuraavankin päivän ihan kuin jossain suojaisassa kehässä/kuplassa, olin todella iloissani ja tuntui ikäänkuin olisi kuvainnollisesti jonkun sylissä, hoivattavana, suojassa, käärittynä pehmoiseen vilttiin. (vaikea kuvailla!) Mietin että kunpa tämä tunne kestäisi aina, tai että pääsisin tuohon tunteeseen sisälle usein!

(huom, vaikka olinkin omassa "kuplassani" niin en tarkoita että olisin ollut eristettynä omissa maailmoissani, vaan sain kyllä kaikki kotityöt tehtyä ja oltuna lapsille läsnä, itseasiassa paremmin ja aidommin kuin koskaan ennen ja iloitsin siitä)

No nyt se tunne on sitten laantunut. Edelleen on kova jano kaikkeen, luen raamattua, rukoilen, mietin uskonasioita miltei koko ajan mielessäni.

Kävin eilen eräässä seurakunnan kokouksessa, ja odotin että saisin taas kokea tuon tunteen, mutta ei sitä tullutkaan. Kyllä silti oli ihanaa ja rauhallista ja iloa, mutta ihan tuollaista en kokenut.

Nyt mietin, että "pitäisikö" uskosta edes tulla tuollaista olotilaa? Onko "arkinen usko" ihan tällaista normaalia oloa (tosin siis silti rauhallisesti ja hiljaisesti Jeesukseen luottaen)?

Miten teillä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon koko ikäni uskonu,joten ei mulla ole kokemusta tommosesta euforiasta.ja eiköhän se sullakin kuulu arkistua se usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi