Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 päivää ja -5 kg.

Vierailija
07.08.2010 |

Olipa yllätys miten nopeasti vaaka näyttää vähemmän. Maanantaina vähensin hiilihydraatteja ruokavaliostani ja kylläpä lähti ainakin nesteet liikkeelle kropasta. Liikkumaankaan en ole kerennyt tällä viikolla ollenkaan. Nyt paino 69 kg ja tästä on hyvä aloittaa hitaampi laihduttaminen. Kevyttä syksyä kaikille. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin joku 4 kiloa ylimäärästä ja en siitäkään pääse eroon. Vaikka liikun tosi paljon. Pyöräilen ja juoksen.

En syö mitään makeaa, enkä rasvasta. Ihan vaan normaali kotiruokaa kohtuudella.

oliskin 4 päivää ja -4 kiloa :D

Vierailija
2/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan on helpompi saada painoa pois. Sulla ei luonnollisesti ole paljon pudotettavakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoja, kananmunia,pihvejä, kanaa, salaatia, tomaattia, kurkkua, parsakaalia,kukkakaalia, grillimakkaraakin, sieniä, tonnikalaa satay-kastikkeella ja ilman... Nälkää ei kyllä ole tarvinnut nähdä.

Vierailija
4/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lienee pituus? Jos on kovin lyhyt, niin sittenkin pudotettavaa voisi olla max 20 kiloa (jos pituutta olisi siis vain 150 cm)..

Vierailija
5/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois (ennen meni 400g/vkonloppu plus patukoita joka pvä), keventänyt ja vähentänyt muutenkin ja lisännyt liikuntaa. Kuukausi mennyt, en ole laihtunut grammaakaan. Olen uskollisesti joka suupalan ja juoman laittanut kiloklubiin ja päivittäinen kilokalorimäärä on ollut n. 1300.

Vierailija
6/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko mittoja ylös aloittaessasi, jotta tiedät mistä lähtee?

Minulla on saldo 3 viikkoa ja 3 kiloa ja ihan vaan helteiden ja kevyen syömisen ansiosta. Ei ollut tarkoitus pudottaakaan, mutta eipä noista haittaakaan ole. :)

Vierailija
7/7 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynävartaloinen ja alle 65 kg en halua laihduttaa. Pylly on kyllä silloin vielä pyöreä(38), mutta posket menee jo lommolle ja rinnat meinaa hävitä kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi