Montako parasta ystävää sinulla on?
Kommentit (14)
kanssani läheinen ihan pikku taaperosta asti =) Minulla oli myös toinen paras kaveri n. 10 vuoden ajan, mutta jostain ihmeellisestä syystä hän laittoi välit poikki. Tiedä sitten mikä oli syy :(
Minulla on kaksi erittäin läheistä ystävää. Kumpikaan näistä ei ole läheisempi.
Sen lisäksi minulla on kolme läheistä ystävää.
Sitten kasa muita ystäviä.
en pysty laittamaan paremmuusjärjestykseen heitä. Sitten kaksi läheistä ystävää ja sisko. Sitten noin kymmenen suht hyvää kaveria. Mutta silti vietän perjantai-iltaani yksin kotona lasten kanssa, mies on ties missä, ja kaikki ystäväni ovat eri juhlissa, kuka missäkin. Minua ei ole taaskaan kutsuttu mihinkään. Soitin kuusi äitiä läpi ja koitin kutsua illaksi meille lasten kanssa, mutta kaikilla oli jotkut lapsettomat juhlat tänä iltana.
Eli periaatteessa parhaita ystäviä voi olla vain yksi. Vastaan siis yksi :)
Yksi on minun sisko jolle voi kertoa aivan kaiken ja kaksi muuta on myös todella hyviä, mutta ihan kaikkea en heille ole kertonut. Mutta suurimman osan huolista ja murheista ja tietysti myös ilonaiheista. Ketään en vaihtaisi pois.
Kavereita on sitten muutama, mutta heille en kerro läheskään kaikkea mitä ystävilleni.
Lisäksi on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa puhutaan asoista niiden oikeilla nimillä.
Mutta silti jokaisella on omat elämänsä ja omat ongelmansa. Olen hyvin kiitollinen näistä ystävistäni, vaikka joidenkin kanssa tavataan harvoin, ollaan silti vuosienkin jälkeen yhtä läheisiä.
Itselläni on tosi hyviä ja läheisiä ystäviä lähes kymmenen! Rikasta elämää saan siis elää.
:(