Löysin saunasta tupon karvoja. Poikani 18v ajeli itsensä posliiniksi.
Kommentit (17)
Ja mamma pelästyi. Ja mitä sitten mitä ajeli. Mitä se äidille kuuluu?
eikä kukaan täyspäinen tosimies hetero ajele karvojaan. Kuvottava jätkä.
Mitäs helvettiä äidille kuuluu mitä täysi-ikäinen tekee?
Olisitko muuten ollut mitenkään järkyttynyt jos tyttäresi olisi tehnyt saman?
Aika jännä maailmankatsomus sulla on jos ajelu tekee ihmisestä kuvottavan
Mitäs helvettiä äidille kuuluu mitä täysi-ikäinen tekee?
Olisitko muuten ollut mitenkään järkyttynyt jos tyttäresi olisi tehnyt saman?
Niin minä määrään hänen elämästään. Karvoja ei saa enää takaisin. Enää hän ei ajele niitä. Ajelkoon kun muuttaa pois kotoa.
kun karvat ajelee niin iho tulehtuu ja tulee näppyjä. Jumala tiesi tarkkaan kun suunnitteli Adamille ja Evalle karvat.
hän päätti palata kehityksessä taaksepäin takaisin lapsuuteen ja ajeli karvansa?
Ehkä tämä herättää sinussa äidinvaistot ap.
kun karvat ajelee niin iho tulehtuu ja tulee näppyjä. Jumala tiesi tarkkaan kun suunnitteli Adamille ja Evalle karvat.
Et taida olla mies? Näihin näppyihin auttaa hoitovoide ja puhdistus, mutta aina niitä silti tulee vaikka ajelisi kuinka varovaisesti turpansa.
T: 11cm mies
Et taida olla mies? Näihin näppyihin auttaa hoitovoide ja puhdistus, mutta aina niitä silti tulee vaikka ajelisi kuinka varovaisesti turpansa.
Kasvoistani kasvaa erityisen paljon karvaa ja hyvin nopeasti. Tästä syystä moni antaa parran kasvaa. Mooses piti myös partaa ja jopa Jeesuskin piti partansa ajamattomana, koska se tulehtuu ja on luonnotonta ajaa karvansa.
Olen ajanut partani jo 12 vuotiaasta lähtien isäni partaveitsellä jonka häneltä perin. Minut on myös ympärileikattu aikoinaan samalla terällä.
Vähän respektiä nyt.
Kai nyt motkotit sille että muistaa ensi kerralla siivota jälkensä?
Kasvoistani kasvaa erityisen paljon karvaa ja hyvin nopeasti. Tästä syystä moni antaa parran kasvaa. Mooses piti myös partaa ja jopa Jeesuskin piti partansa ajamattomana, koska se tulehtuu ja on luonnotonta ajaa karvansa.
Olen ajanut partani jo 12 vuotiaasta lähtien isäni partaveitsellä jonka häneltä perin. Minut on myös ympärileikattu aikoinaan samalla terällä.
Vähän respektiä nyt.
selittele sitä näppylöillä tai tulehtumisella. Kerro rohkeasti vakaumuksestasi.
Ja anna meidän muiden kulkea hieman vähemmän karvaisena.
Kuinka julkeat mitätöidä mielipiteitäni mahdollisten taustojeni kautta?
Vähän respektiä nyt.
selittele sitä näppylöillä tai tulehtumisella. Kerro rohkeasti vakaumuksestasi.
Ja anna meidän muiden kulkea hieman vähemmän karvaisena.
Te joko valehtelette siitä että karvojen ajelu ei aiheuta näppyjä tai kutinaa tai tosiaan provoilette kiusakseni ja pilkkaatte maailmankatsomustani.
Ette taida tietää kuinka karvainen mies täälä teille kirjoittelee?
Mun iho ei kestä ajelemista, enkä löytäisi ikinä nykynuorista poikakaveria joka tykkäisi rämemajavastani.
P.s. Mieheni TYKKÄÄ runsaasta karvoituksesta :D