Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset miehet pitävät / ottavat läskin

Vierailija
06.08.2010 |

muijan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuulla sitten sen toivomasi vastauksen? Eli siis tottakai "läskin muijan" ottavat tai pitävät ainoastaan surkeat luuserit, eikö niin?

Täytyy muuten todeta että minun mielestäni läskiä kauheampaa on täydellinen sivistymättömyys, jota ap:n avaus osoittaa, samoin se että noin ylipäätänsä kutsuu ihmisiä "läskeiksi muijiksi".

Vierailija
2/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka amis juntti ap:n täytyy olla kun käyttää sanaa muija... en tunne ketään joka noin puhuu enkä kyllä haluaisikaan!!!!

Mukavaa kesän jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja normaalit.jotka ihastuvat ja rakastuvat ihanaan ihmiseen.millainen mies ottaa laihan kissan jos ei sitä muutenkin rakasta?tai ole mitään yhteistä?

Vierailija
4/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihan oikeasti tykkää pyöreämmistä naisista. Kyllä minuun on moni mies ihastunut ihan ulkonäön perusteella vaikka ylipainoa onkin lähes 10kg.

Vierailija
5/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itsekin sorrun siihen ajattelutapaan, että lihava (kovasti, ei vähän ylipainoinen) on jotenkin laiska ja saamaton. Ja jotenkin myös liitän sen jokaiselle elämänalueelle.

Se on kamala ajattelutapa, myönnän, enkä tiedä mistä johtuu.

Vierailija
6/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihan oikeasti tykkää pyöreämmistä naisista. Kyllä minuun on moni mies ihastunut ihan ulkonäön perusteella vaikka ylipainoa onkin lähes 10kg.

Ja ylipainoa on joku 25 kiloa. MMutta ei mulla ole edes mitään merkitystä kuin ainoastaan sillä, että oma (komea ja hoikka sekä menestyvä) mieheni pitää minua kaikkein ihanimpana=)

Vierailija
7/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan isot tissit ja tiukka pillu. Toivottavasti pillusi ei venähdä...

Mutta ei mulla ole edes mitään merkitystä kuin ainoastaan sillä, että oma (komea ja hoikka sekä menestyvä) mieheni pitää minua kaikkein ihanimpana=)

Vierailija
8/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan isot tissit ja tiukka pillu. Toivottavasti pillusi ei venähdä...

Mutta ei mulla ole edes mitään merkitystä kuin ainoastaan sillä, että oma (komea ja hoikka sekä menestyvä) mieheni pitää minua kaikkein ihanimpana=)

Mutta tosiaan, mieheni on ÄLYLLINEN olento, ei mikään teinipoika. Tosin, pakko kyllä todeta että tollaisen ihmisen kanssa väittely on ajanhukkaa.

Vierailija
9/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin laiha ( 54 kg) kun tavattiin ja lasten teon jälkeen + 30 kg tullut lisää ( 84 kg)

Vierailija
10/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies voi rakastua naisessa älyyn, luonteeseen, huumorintajuun jne? Jos siis menee kimppaan vaikkapa aikuisen miehen, ei epäkypsän teinin kanssa? Ja oikeasti, jotkut miehet pitävät runsaammista naisistakin.

Vierailija
11/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...painoin 96kg (165cm) kun tutustuin aviomieheeni. Nykyään painan 62kg.

Olen mielestäni nyt hoikempana paremman näköinen mutta mies motkottaa kun yritän pudottaa sitä ikuista paria kiloa. Hänen mielestään olen kauneimmillani pulleana.

Mies rakastui minuun kun olin läski. Mieskin oli kolmisen vuotta sitten aika lailla tuhdimpi, mutta uudelleen aloitettu urheilu on karistanut kiloja ja nyt hän on komeampi kuin koskaan, pienenpienen suloisen mahansa ja kasvavan pälvikaljunsa kera :)

Huom! Ennenkuin kukaan huomauttaa, että "läski mies tottakai valitsee läskin naisen", saanen luvan sanoa että viimeinen poikaystäväni oli hoikka ja ihan sikakomea. Hän oli kuitenkin niin TYLSÄ että suhde loppui siihen.

Aviomieheni ei kai ole yleisellä mittarilla komea, mutta minulle hän on maailman jumalaisin mies, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Täydennämme toisiamme.

Vierailija
12/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tässä ketjussa vakuuttelevat, että heillä on komea ja urheilullinen mies? :D Eikö lihavalle kelpaa ulkoisesti samanlainen mies. Läskissä on siis häpeämistä.

Vierailija
13/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies vaihto normaalivartaloisen exänsä lihavaan minuun ns. lennosta. Mies on duunari, tienaa kivasti vaikkei ole juuri koulunpenkkejä kuluttanu. Hyvännäköinen ja hoikka. Ihastui aluksi minussa kuulemma kaikkeen.

Vierailija
14/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei saa kuin rumia ja läskejä.olen itsekkin läski ja ruma...omasta mielestäni...tosin saanut nyt muunkinlaista kommaa:=)

Vierailija
15/15 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tässä ketjussa vakuuttelevat, että heillä on komea ja urheilullinen mies? :D Eikö lihavalle kelpaa ulkoisesti samanlainen mies. Läskissä on siis häpeämistä.

Komea kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi