Naapurin 18v pyysi mua treffeille iik ov
Naapurissa kotonaan asuva 18v nuori mies no tai poika varmaan teidän mielestä no jaa. Hän ei ole mikään tavallinen sälli vaan tutustuimme kun muutin silloin 2v (nyt 5v) poikani kanssa 3 vuotta sitten taloon ja naapurin komea teinipoika kysyi aluksi vaan lumitöitä ja nurmenleikkausta pientä maksua vastaan ja se sopi hyvin mulle. No vuodet kuluivat ja nyt hän on jo vuoden ajan käynyt välillä vahtimassa poikaani (tarjoutui itse) siitä ei ole huolinut maksua pitää kuulemma lapsista. Se ei mulle käynyt etten maksaisi mitään pojan vahtimisesta joten olen aina tarjonnut kahvit ja jotain ruokaa illalla tai seuraavana päivänä. Nyt kun mulla oli ollut jalka paketissa 3 viikkoa mies on käynyt auttamassa siivouksessa (taas kerran tarjoutui itse) eikä halunnut rahaa, nyt jalkani on kunnossa ja siivous apua ei tarvita. Olen jo kauan sitten ihastunut tuohon komeaan nuoreen mieheen mutta pitänyt itseäni ihan hupsuna vaikka pari kertaa olen meinannut lipsauttaa sen. Eilen se tapahtui naapurin mies oli leikannut nurmikkomme ja pyysin hänet sisälle noutamaan kympin. Mies tuli sisälle ja kysyin että otatko oluen? Vastasi että voishan se olla paikallaan, joimme kaljat ja mies nousi sohvalta ja kysyi missä poikani oli? Vastasin että isällään. Mies oli jotenkin vaivaantuneen näköinen. Sitten muistin kympin ja tarjosin sitä, tällä kertaa ei huolinut nurmenleikkuu palkkaakaan. Sitten sanoin että tule sitten huomenna pullakahville kun olen leiponut ja halasin miestä enkä päässytkään irti otteesta vaan kuulin kuiskauksen lähdetkö mun kanssa huomenna baariin, menin aivan hämilleni ja sain juuri ja juuri vastatuksi myöntävästi. Lähden sitten tänään baariin 9 vuotta itseäni nuoremman komistuksen kanssa. En olisi koskaan uskonut tunteiden olevan molemminpuolisia. Iiik mä oon niin täpinöissäni. Mutta mitä on mieltä mammat? Onko siinä jotain otoa tai pahaa?
Kommentit (57)
muistakki nyt pitää kunnolla hauskaa
poika: meen naapurin yh:n kaa treffeille
sehän kait asuukin vielä porukoidenkaa?
Eiköhän se sanoisi ihan vaan, että meen naapurin naisen kanssa treffeille. Ei se yh ole mikään lajimääritelmä, jota kaikki käyttävät.
oma tyttäreni oli hikisesti 18v kun alkoi seurustella yli 10v vanhemman miehen kanssa, joka silloin vieläpä naimisissa ja NELJÄ lasta
hu huh olin haljeta raivosta ja olen yhä edelleen
mutta onneks sinä et ole naimissa ja vain yksi lapsi, joten hienoa et joskus näinkin päin et nainen on vanhempi,
tutoa ei pidetään minään kun vanhat ukot on nuorten tyttöjen kanssa
nuori komea mies... ggrrrrrr...
älä ajattele muita. aina on olemassa joku, joka ei hyväksy tekojasi. Jos näin ruvetaan ajattelemaan :)
Nauti illastasi, ehkä se ei ole viimeinen
ajattelen aivan samoin kun lähden teinipillujen perään... nam!
annat sitten nussia joka reikään oikein kunnolla.
Eihän tuossa silloin mitään pahaa ole.
Kun niiden muu perhe lähti aamulla mökille. Iiik ihanaa mitä laittais päälle illalla? T:ap
Tiedän kun osti sen sattumalta mun velipojalta. Ei hittolainen onkohan edes tietoinen pohjan ruostevaurioista. Mun fiatti on vm -02:-D T:ap
aivan kaiken. Meinaatko järjestää jotain kerrottavaakin???
aivan kaiken. Meinaatko järjestää jotain kerrottavaakin???
Ei munkaan mielestä 9 vuotta nuoremmat muijat oo liika nuoria.
M25
Ehkä siksi, kun oma poikani on 19v ja en kyllä toivoisi hänen "sekaantuvan" ihan noin paljon vanhempiin naisiin tuon ikäisenä.
Vanhempana ikäero ei niinkään haitanne...