Naapurin 18v pyysi mua treffeille iik ov
Naapurissa kotonaan asuva 18v nuori mies no tai poika varmaan teidän mielestä no jaa. Hän ei ole mikään tavallinen sälli vaan tutustuimme kun muutin silloin 2v (nyt 5v) poikani kanssa 3 vuotta sitten taloon ja naapurin komea teinipoika kysyi aluksi vaan lumitöitä ja nurmenleikkausta pientä maksua vastaan ja se sopi hyvin mulle. No vuodet kuluivat ja nyt hän on jo vuoden ajan käynyt välillä vahtimassa poikaani (tarjoutui itse) siitä ei ole huolinut maksua pitää kuulemma lapsista. Se ei mulle käynyt etten maksaisi mitään pojan vahtimisesta joten olen aina tarjonnut kahvit ja jotain ruokaa illalla tai seuraavana päivänä. Nyt kun mulla oli ollut jalka paketissa 3 viikkoa mies on käynyt auttamassa siivouksessa (taas kerran tarjoutui itse) eikä halunnut rahaa, nyt jalkani on kunnossa ja siivous apua ei tarvita. Olen jo kauan sitten ihastunut tuohon komeaan nuoreen mieheen mutta pitänyt itseäni ihan hupsuna vaikka pari kertaa olen meinannut lipsauttaa sen. Eilen se tapahtui naapurin mies oli leikannut nurmikkomme ja pyysin hänet sisälle noutamaan kympin. Mies tuli sisälle ja kysyin että otatko oluen? Vastasi että voishan se olla paikallaan, joimme kaljat ja mies nousi sohvalta ja kysyi missä poikani oli? Vastasin että isällään. Mies oli jotenkin vaivaantuneen näköinen. Sitten muistin kympin ja tarjosin sitä, tällä kertaa ei huolinut nurmenleikkuu palkkaakaan. Sitten sanoin että tule sitten huomenna pullakahville kun olen leiponut ja halasin miestä enkä päässytkään irti otteesta vaan kuulin kuiskauksen lähdetkö mun kanssa huomenna baariin, menin aivan hämilleni ja sain juuri ja juuri vastatuksi myöntävästi. Lähden sitten tänään baariin 9 vuotta itseäni nuoremman komistuksen kanssa. En olisi koskaan uskonut tunteiden olevan molemminpuolisia. Iiik mä oon niin täpinöissäni. Mutta mitä on mieltä mammat? Onko siinä jotain otoa tai pahaa?
Kommentit (57)
Heheh, millaistahan kommenttia täällä olisi, jos mies lääppisi naapurin lapsenvahtityttöä, 18v.
Tosin lieventävänä asianhaarana eroon voi liittyä myös se, että mies-tyttö kuviossa tupataan lyömään nipppuun teinitytöt 15 tai 14 ikävuodesta ylöspäin. Vähän niin kuin tämän ketjun M25, joka veti kehiin 9 vuotta nuoremman eli 16-kesäisen, vaikka ap:n poikaihastus on 18. Pari vuotta on iso juttu ja on ihan eri asia, puhutaanko täysi-ikäisestä vai 16-vuotiaasta.
yh-äitejä, joilla on varaa asua omakotitalossa ja teettää työt muilla ja vielä lisäksi olutta jääkaapissa tarjottavksi naapureille.
Minä todellakin arvostan.
Se on vain yhteiskunnan määrittelemä täysi-ikäisyys. Samaten 16-vuotta on suojaikäraja seksiin ja sekin on vain yhteiskunnan määrittelemä. Joku 16-vuotias voi olla yhtä kypsä henkisesti kuin 20-vuotias ja toisinpäin.
M25
Pari vuotta on iso juttu ja on ihan eri asia, puhutaanko täysi-ikäisestä vai 16-vuotiaasta.
nuorta alle 18-vee lihaa.
M25
Mä ihan kostun kun ajattelen ap:n tilaisuutta saada nuorta munaa Ehkä juuri nyt.
Ap on munahaukka.
Jos kuitenkin kannattaisi katsella ikäisiään miehiä, eikä pilata 18-vuotiaan elämää.
Todella noloa on!
Tuollaiset kokemattomat jampat sylkee jo reisille.
nimim. Kokemusta on
ensimmäisen kerran bemmin etu penkille, kun poika jotenkin hätääntyi eikä laskenutkaan siementä sinne minne pitää. Veti siis ulos, ei olisi tarvinnut.
Seuraavaksi sekstasimmekin minun luonani eteis käytävän lattialla, olo huoneessa sohvalla, makkarissa sängyssä, kylpy huoneessa suihkussa, taas makkarissa pitkän kaavan mukaan.
Poika nukkuu nyt, teen aamu palaa ja katson sitten miten vielä pystyy.
ap
Oikeastaan tämä nuori mies oli silloin vielä 19 kun tapasimme. Ensin pidin hänen kiinnostustaan itseeni vitsinä. Kuitenkin 3-4 kertaa tavattuamme olimmekin jo petipuuhissa.
Niin ja itse ole 41v!
nimim. Kokemusta on
ensimmäisen kerran bemmin etu penkille, kun poika jotenkin hätääntyi eikä laskenutkaan siementä sinne minne pitää. Veti siis ulos, ei olisi tarvinnut.Seuraavaksi sekstasimmekin minun luonani eteis käytävän lattialla, olo huoneessa sohvalla, makkarissa sängyssä, kylpy huoneessa suihkussa, taas makkarissa pitkän kaavan mukaan.
ap
Ap osaa sentään jonkun yhdyssanan kirjoittaa oikeinkin, tämä ei ainoatakaan.
nimim. Kokemusta on
ensimmäisen kerran bemmin etu penkille, kun poika jotenkin hätääntyi eikä laskenutkaan siementä sinne minne pitää. Veti siis ulos, ei olisi tarvinnut.Seuraavaksi sekstasimmekin minun luonani eteis käytävän lattialla, olo huoneessa sohvalla, makkarissa sängyssä, kylpy huoneessa suihkussa, taas makkarissa pitkän kaavan mukaan.
ap
mutta tunne-elämältään hän on vielä varsin nuori. Se kannattaa ottaa huomioon. Teini-ikäisten kuuluu ajatella ensisijaisesti itseään ja mieli voi muuttua nopeastikin. Toisaalta he saattavat pahoittaa mielensä tosi rankasti ja sydän voi särkyä murskaavasti. Aikuisen malttia ja varovaisuutta siis peliin, toivon ap:lta.
Teinien äiti ja teinien opettaja
Mies tuli siinä yhdeksän aikaan meille, otimme parit oluet (mun oli pakko ollut ottaa jo 2 lonkeroa aimemmin :-D) siinä kymmenen jälkeen lähdimme baariin miehen autolla (joka on vieläkin kaupungilla parkissa toivottavasti ei ole sakotettu) Vietimme uskomattoman ehkä kaikkein parhaan baari-illan ikinä. Suutelimme baarissa ensikertaa. Baarista tulimme taksilla kolmen jälkeen kotiin, olimme aika huppelissa (mä varmaan enemmän :-D) ja menimme miehen luokse yöksi. Se yö oli jotain niin ihanaa mies oli niin hellä vaikka vähän kokematon, "aamulla" mies herätti mut puolen kahdentoista aikoihin, toi mulle mahtavan aamupalan sänkyyn vaikka siihen aikaan se ei jostain kumman syystä kummallekkaan kauheasti maistunut... Nousimme sängystä vasta puoli kahden jälkee koska keksimme jotain puuhaa sielä... Sen jälkeen menimme yhdessä suihkuun, otimme parit loiventavat miehen isän baarikaapista ja sen jälkeen mies keitti uudet kahvit ja jatkoimme aamupalaa . Sitten tulin kotiin ja olen pikkuisesta krapulasta huolimmatta paremmalla tuulella ja jännällä tavalla jotenkin oudon pirteä ja onnelisempi kuin aikoihin. Jossain vaiheessa pitäisi lähteä hakemaan miehen auto keskustasta ja käydä kaupassa oho kello on jo puoli 5 kohta pitäisi jo uskaltautua auton rattiin että kerkeän kauppaan. Mies tulee illalla meille syömään ja saunomaan. Voi olen ihan onnesta sekaisin. T:ap
Ja fiattinikin on ex miehen omistuksessa mä olen vain haltija. En todellakaan ole mikään kroisos pennonen t:ap
yh-äitejä, joilla on varaa asua omakotitalossa ja teettää työt muilla ja vielä lisäksi olutta jääkaapissa tarjottavksi naapureille.
Minä todellakin arvostan.
Mies tuli siinä yhdeksän aikaan meille, otimme parit oluet (mun oli pakko ollut ottaa jo 2 lonkeroa aimemmin :-D) siinä kymmenen jälkeen lähdimme baariin miehen autolla (joka on vieläkin kaupungilla parkissa toivottavasti ei ole sakotettu) Vietimme uskomattoman ehkä kaikkein parhaan baari-illan ikinä. Suutelimme baarissa ensikertaa. Baarista tulimme taksilla kolmen jälkeen kotiin, olimme aika huppelissa (mä varmaan enemmän :-D) ja menimme miehen luokse yöksi. Se yö oli jotain niin ihanaa mies oli niin hellä vaikka vähän kokematon, "aamulla" mies herätti mut puolen kahdentoista aikoihin, toi mulle mahtavan aamupalan sänkyyn vaikka siihen aikaan se ei jostain kumman syystä kummallekkaan kauheasti maistunut... Nousimme sängystä vasta puoli kahden jälkee koska keksimme jotain puuhaa sielä... Sen jälkeen menimme yhdessä suihkuun, otimme parit loiventavat miehen isän baarikaapista ja sen jälkeen mies keitti uudet kahvit ja jatkoimme aamupalaa . Sitten tulin kotiin ja olen pikkuisesta krapulasta huolimmatta paremmalla tuulella ja jännällä tavalla jotenkin oudon pirteä ja onnelisempi kuin aikoihin. Jossain vaiheessa pitäisi lähteä hakemaan miehen auto keskustasta ja käydä kaupassa oho kello on jo puoli 5 kohta pitäisi jo uskaltautua auton rattiin että kerkeän kauppaan. Mies tulee illalla meille syömään ja saunomaan. Voi olen ihan onnesta sekaisin. T:ap
silloin kun Amor astuu esiin. Sinulla on käynyt aivan uskomaton tuuri, kun olet saanut nuoren miehen ihastumaan itseesi!
Iällä ei ole merkitystä. Anoppi tuskin arvostaa sua sen enempää kuin muitakaan, joten ihan sama mitä se aattelee. Itse ala-asteen lopussa ja yläasteella sekä lukiossa retkathtelin opettajiin. Ikätoverit oli vaan ärsyttäviä neitejä. Ja on edelleen.
Mukava kuulla että teillä sykkii. Milffit rulaa!
M34
En usko kyllä sanaakaan ap:n kertomuksesta.
naapurin lapsenvahtityttöä, 18v.