Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysyykö vanha numeroni? Vaihdan sonerasta saunalahteen

Vierailija
06.08.2010 |

Ollut vuosikaudet sama liittymä ja on aika vaihtaa halvempaa. Pysyykö siis sama numero vai vaihtuuko?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla ei ole Soneran kanssa määräaikaista sopimusta voimassa, vaan ihan tavallinen sopimus.

Vierailija
2/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat pitää vanhan numerosi kyllä. Kannattaakin vaihtaa, sonera on kallis, saunalahdella tosi hyviä liittymiä ja lisäpalveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on määräaikaisuus siinä Soneran liittymässä, pääset siitä eroon maksamalla jäljellä olevat kuukausimaksut pois. Sitten saat pitää sen vanhan numerosi kun vaihdat Saunalahteen.

Vierailija
4/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liittymä ollut minulla ainakin 10v

Vierailija
5/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liittymä ollut minulla ainakin 10v

Eli tee vain muutos ja katsot kuin käy :) Jos tulee ongelmia niin vaihdoksen voi perua.

Tai tarkistat ensin itse onko liittymäsi määräaikainen.

Vierailija
6/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sonerasta saunalahteen, sama numero on edelleen mikä ollut minulla varmaan 8vuotta, puhelinlaskut on vaan yli puolet pienemmät!

Vierailija
7/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menet tekemään saunalahdelle määräaikaisen liittymän niin sinut pakotetaan ottamaan uusi numero ja sitten maksat molempia päällekäin. Asiakkaan omalla vastuulla tietää onko määräaikaista vai ei...

Vierailija
8/8 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menet tekemään saunalahdelle määräaikaisen liittymän niin sinut pakotetaan ottamaan uusi numero ja sitten maksat molempia päällekäin. Asiakkaan omalla vastuulla tietää onko määräaikaista vai ei...

Jos ei uusi sopimus ole määräaikainen ja vanha on, kukaan ei pakota ketään yhtään mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän