Olenko poikkeus? En halua laihduttaa, ei kiinnosta
Olen siis 164cm ja paino kait jotain 60kg. Olen sopusuhtainen ja kaunis. On tissit ja peppu, kauniit kasvot. En tajua miksi moni tämän kokoinen on ahdistunut ja haluaa laihduttaa?? Mua ei kiinnosta edes jumppa. Selluliittiä on mutta so what. Miestäkään se ei haittaa vaan hieroo mua usein reisistäkin ja kehuu kauniiksi. Luulen että monilla naisilla on alistava ja huono mies ja siksi tuntuu siltä että laihuus toisi onnen.
Kommentit (20)
Olen siis 164cm ja paino kait jotain 60kg. Olen sopusuhtainen ja kaunis. On tissit ja peppu, kauniit kasvot. En tajua miksi moni tämän kokoinen on ahdistunut ja haluaa laihduttaa?? Mua ei kiinnosta edes jumppa. Selluliittiä on mutta so what. Miestäkään se ei haittaa vaan hieroo mua usein reisistäkin ja kehuu kauniiksi. Luulen että monilla naisilla on alistava ja huono mies ja siksi tuntuu siltä että laihuus toisi onnen.
164/60 mitoilla oleva kokis laihdutuksen tarpeelliseks? Jollei nyt joku aktiiviurheilija ole..
164/60 mitoilla oleva kokis laihdutuksen tarpeelliseks?
Ja ihan vaan siksi, että olin lihonut niihin mittoihin enkä ollut sellainen aina. Se tarkoitti sitä, että en enää mahtunut omiin vaatteisiini enkä tuntenut oloani hyväksi. Helpompaa oli laihduttaa ne viisi kiloa kuin uusia vaatekaappi.
Ei minuakaan enää kiinnosta (tuosta melkein 10 vuotta). En tiedä tarkkaa painoani, mahdun vaatteisiini ja olo tuntuu hyvältä.
Täällä kans yks naisellisen muotoinen ja kurvikas nainen ja rakastan kroppaani ja itseäni, samoin mieheni.
Minusta on vapauttavaa ja stressitöntä, kun ei tarvitse miettiä laihduttamista, seurata jatkuvasti painoa, nauttiiko kakkupalan illalla televisiota katsoessa tai lisääkö ruokaan makua antamaan oikeaa kermaa ja voita. Jää ylimääräistä aikaakin, kun ei tarvitse näyttäytyä kuntosalilla hikoilemassa vaan kävelee rauhassa meren rannalle lukemaan kirjaa ja mutustelemaan Stockmannilta ostettuja piknik-eväitä. Minua ei haittaa vaikka jonkin verran kiloja kertyy tai lähtee pois. Minusta saa olla ja on mukava olla pikkuisen pullukka, ja että se näkyy naisellisina muotoina kauniiden vaatteiden kanssa. Ei tarvitse nopottaa vaan elää, rakastaa ja hymyillä.
Sinun painosi on pituuteen nähden sopiva. Minulla on pituutta vähemmän 160cm ja painan 69kg enkä halua laihduttaa.
Itse haluaisin hyvän olon ja terveyden vuoksi laihduttaa.
Hyvähän se on, ettet halua laihtua, kun kerran olet jo laiha.
Minä olen lihava ja en halua enkä aio laihduttaa. Lihavuuteni ei ole minulle ongelma, se on sitä vain muille ihmisille.
No sähän oot just hyvän painoinen. Itse oon samanpituinen, mutta painan 68kg, haluaisin laihduttaa siihen 60-62 kiloon.
Mä oon 63/167 ja mua kiinnostaa nykyään vain että kroppani voi hyvin. Syön terveellisesti ja liikun viikoittain. Pyllyä ja reittä kyllä on mutta en koe tarvetta laihtua.
Shokkipaljastus: Ei tarvitse olla fitnesspimu ollakseen terve!
En minäkään halua laihduttaa, enkä ole koskaan halunnutkaan. Paino ehkä 10 kiloa enemmän kuin Ap:lla.
Tjaa,a. Kun tänään katselin rannalla olevia ihmisiä -osaksi samoja, joita ueampana kesänä aiemminkin- niin en tiedä kuinka moni heistä on halunnut laihtua, mutta ainakaan monella ollut näkyvissä isompia tuloksia. Toisaalta pahempaa kuin kuin (pieni) ylipaino on se, että elo paino menee jojona ylös alas -ylös.
No kun sun ei tartte! Mut jos painaisit 80+ kiloa niin ehkä sitten alkais ahistaa?
Minusta on taas ikävä olla riukula 157cm ja 45kg, joten haluaisin ainakin sen 15-25kg lisää painoa, pyöreyttä ja mielellään hiukan pullottavan masun.
Olen 169cm/60kg ja todellakin haluan laihduttaa! Ehkä kehonkuvani on sitten vääristynyt... Kaikki läski on sisäreisissä, mahassa ja käsivarsissa ja loput ruuminosat on ihan tikkuja. Näytän tosi fiksulta. En ole käyttänyt bikineitä/käynyt uimassa varmaan seitsemään vuoteen.
Jos saisi valita, pukeutuisin ja mahduttaisin itseni mielellään koon 44 vaatteisiin. Juuri koko 44/46 on kaunis.
No itse 177cm ja paino heitellyt sen 59-63 riippuen olenko ollut töissä (fyysinen työ)
Eipä tee mieli laihduttaa ja saatan välillä käydä mäkkärissäkin melki joka päivä. Tiedä sitten jos oikeasti painoa tulisi sen +10kg niin hyvinkin voisi ahdistaa... Nyt onneksi ilman mitään tekemisiä ja syömisten miettimisiä olen teinistä asti pysynyt siinä n60kg painossa.
Että ymmärrän kyllä että oikeasti ylipainoiset tottakai saattaa miettiä laihduttanista, mutta minun kokoisen ei kuuluisi tollaisesta ressata. Toki terveellisempi ruokavalio olisi keholle parempi :D
Vähän liikaakin spekuloidaan sitä, että pitäisi olla hoikka ja täyttää ulkoiset odotukset. Minusta naiset saavat samalla lailla kuin miehetkin olla normaalipainoisia tai ylipainoisia kuulematta ikäviä kommentteja. Ei naisen tarvitse miehen vuoksi pysyä laihana ja yrittää hypistellä ruoan kanssa jos ei sellaista itse tahdo. Tiedän olevani sopivasti lihava ja pidän siitä.
Mies rakastaa mua tälläsenä, haluaakin mua mutta itse haluan laihtua. Itseni takia.