Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo juttu tanssimisesta

Vierailija
06.08.2010 |

Auttakaahan siskot. Eli olen reilusti yli 30 enkä osaa diskotanssia vaikka haluaisinkin. Nyt on häät tiedossa ja siellä tanssia enkä haluaisia nolata itseäni/olla tanssimatta. Olen miettinyt tanssikouluun menoa, mutta osaakohan kukaan suositella tälliselle 'yli-ikäiselle' rytmitajuttomalle hyvää tanssikoulua pääkaupunkiseudulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saturday Night Fever-leffa ja opettele olkkarissa kuviot. Siitä se lähtee.

Vierailija
2/6 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en usko että sellaista opetetaan missään tanssikoulussa, sehän on ns. vapaata liikehdintää. Tanssikouluissa opetetaan vain valmiita askelkuvioita, ja se vasta noloa onkin jos sellaista alat vetämään tanssilattialla!

Laita kotona musiikki soimaan, rentoudu ja ala liikkumaan. Ensin etsit musiikista rytmin ihan vain huojumalla, sitten otat mukaan jalat. Kyllä se siitä lähtee! Tärkeintä on olla rento ja pitää hauskaa! Tanssi on siitä helppoa, että sitä ei voi tehdä väärin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åke Blomqvistin pätkiä. Jäisit positiivisesti mieleen, kun joraisit hänen tyylillään.

Vierailija
4/6 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"discotanssikuvioilla". Senkun huojut ja annat mennä.

Vierailija
5/6 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso Youtubesta niitä Åke Blomqvistin pätkiä. Jäisit positiivisesti mieleen, kun joraisit hänen tyylillään.

Mieheni ja minä lainattiin koko Blomqvistin tanssikoulu-sarja videoina ennen häitämme. Opeteltiin myös tuo discotanssi. Myöhemmin olemme virkistäneet oppeja Youtuben avulla.

Vierailija
6/6 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minä lainattiin koko Blomqvistin tanssikoulu-sarja videoina ennen häitämme. Opeteltiin myös tuo discotanssi. Myöhemmin olemme virkistäneet oppeja Youtuben avulla.