Espoossa hukkunut olikin vain 4 vuotias :(((
Kommentit (9)
Itse olin paikalla kun onnettomuus tapahtui.. Poika on Kurdilainen.. Poika leikki vähän aikaa poikani pallolla. Ensin pojalla oli uimarenkaita, sitten poika meni äitinsä luokse ja heitti sen pois. Äiti ei välittänyt pojasta kun hän meni rannalle ilman uimarenkaita. noin klo 19 näin äidin juoksevan rannalle ja hyppäsi laiturilta nostamaan poikaansa pois vedestä. Vapaa ajalla oleva lääkäri aloitti heti elvytyksen tuloksetta. Kun pojan isä saapui paikalle pojan päälle oli jo laitettu valkoinen liina, Pojan isä toivoi kuolevansa poikansa puolesta ja rupesi tönimään pojan äitiä. Pojan isä sanoi poliiseille '' Olkaa kiltti ja tappakaa mua, en kestä tätä surua, kuka herättelee minua tämän jälkeen aamuisin töihin. Tilanne oli erittäin surullinen kaikki sivullisilla oli kyyneleet silmissä =(
Miksei itse katsonut lapsensa perään, voi vaan kuvitella, mitä äiti-parka sai tuon jälkeen kokea.
nelivuotiasta pitää tuijottaa koko ajan kun on vedessä.
Minä uitin lapsia pienenä niin että seisoin itse vedessä ja lapset polski minun ja rannan välissä.
joutunut vahtimaan vieressä kokoajan kun saattoi kaatua tai kompastella. HSn kuvasta sai vaikutelman että romanian romaneja?
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kolme+hukkui+pääkaupunkiseudulla+–+nuorin+hukkuneista+neljävuotias+/1135258650352
mutta ihan mielenkiinnosta 3:lta kysyn että mistä päättelit tuon että ovat Romanian romaneja? Yritin katsoa kuvaa mutta en itse voinut sitä siitä päätellä.
mustalaas Mantahan siellä näytti kuvassa seisovan
mustalaas Mantahan siellä näytti kuvassa seisovan
en mäkään kyllä pystys heittää tollasta päätelmää tosta kuvasta.
Hänen isänsä ei ollut paikalla.Pojan isä oli ollut töissä kun hänelle kerrottiin asiasta
Itse olin paikalla kun onnettomuus tapahtui.. Poika on Kurdilainen.. Poika leikki vähän aikaa poikani pallolla. Ensin pojalla oli uimarenkaita, sitten poika meni äitinsä luokse ja heitti sen pois. Äiti ei välittänyt pojasta kun hän meni rannalle ilman uimarenkaita. noin klo 19 näin äidin juoksevan rannalle ja hyppäsi laiturilta nostamaan poikaansa pois vedestä. Vapaa ajalla oleva lääkäri aloitti heti elvytyksen tuloksetta. Kun pojan isä saapui paikalle pojan päälle oli jo laitettu valkoinen liina, Pojan isä toivoi kuolevansa poikansa puolesta ja rupesi tönimään pojan äitiä. Pojan isä sanoi poliiseille '' Olkaa kiltti ja tappakaa mua, en kestä tätä surua, kuka herättelee minua tämän jälkeen aamuisin töihin. Tilanne oli erittäin surullinen kaikki sivullisilla oli kyyneleet silmissä =(