Alapää alkanut falskata
Ikää 40v ja 2 lasta. Aiemmin lorahti jumpassa ja lenkillä mut nyt ei tartte tehä mitään ja housut märkinä.
Koittanut välillä tehdä lantionpohjaliikkeitä mut unohdan muutaman päivän jälkeen koko jutun. Auttaisko smartballsit ym?
Kommentit (4)
Nyt tosiaan tulee vaikka ei mitään tekisikään.
T. Ap
viitenä päivänä viikossa. Ja jos on pari viikkoa taukoa, niin sitten mennään takapakkia. Osta smartballsit, niin teet liikkeet oikein.
Olen nelikymppinen ja minulla oli sama ongelma ekan lapsen synnytyksen jälkeen, lapsen sain päälle nelikymppisenä. Tein vain istualtani kiinteytysharjoituksia joskus ja paikat tuli kireiksi muutaman kuukauden sisällä.
Olen uudelleen raskaana ja nyt kun maha painaa niin taas saattaa aivastaessa tulla hieman housuun. Pelkään jos nyt ei kakkosen jälkeen enää kiinteydykään ja joudun siirtymään Tenoihin mikäli tilanne vielä pahenee.
kyllä mulle tuli yllätyksenä et ei ole tuo alakerta enää ikinä samanlainen synnytyksen jälkeen. Nykyisin jos aivastan tai yskäisen kovasti niin mulla lirahtaa aina lusikallinen...eikä muuten ole hauskaa kun sitten alkkarit tuoksahtaa pisulle.