Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ilkeä mummo, tyttären poika on hoidossa, äitinsä aloittanut työt.

Vierailija
05.08.2010 |

Päivän mittaaan käy naapurin lapsia leikkimässä, Tänään tarjosin pojalle makaroonilaatikkoa. Naapurin poika tuli istua nakottamaan pöydän äääreen ,kun poika söi. Sanoi tykkääävänsä kovasti laatikosta, en tarjonnut sitä jos kerran annan on aina syömässä. Asuu ihan vieressä, kurkut napsi kaikki pöydästä. Siis annatteko te ruokaa kavereillle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieraat penskat kans omaan kotiinsa syömään.

Vierailija
2/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan ruokaa lasten kavereille, joilla on nälkä. Eikä katso ikää, meillä käy enimäkseen teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnaapurissa asia olisi toinen ,jos tulisi kauempaa leikkimäään.

Vierailija
4/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa, kun toinen syö. Jos olit päättänyt olla antamatta ruokaa kaverille, olisit laittanut sen siksi aikaa kokonaan ulos. Minä ainakin sanon lapsille, että meidän perhe käy nyt syömään ja "Jennan" täytyy lähteä kotiin, voit tulla myöhemmin sitten pyytämään "Maijaa" leikkimään.

Vierailija
5/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saako tarjota ruokaa, vai onko kotona kohta ruoka-aika tai jo ollut.

Jotkut vanhemmat voivat tottakai loukkaantuakin, jos kotona laitetaan ruoka valmiiksi ja lapsi menee kotiin kertoen, että söi jo naapurissa.

Vierailija
6/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen heistä auttaa minua lastenhoidossa

Vierailija
7/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän kaverit kotiin kun on ruoka-aika, poikkeuksena tietenkin tapaukset jolloin olen lapsen äidin kanssa sopinut että "matti" on meillä vaikka 16-19, silloin syö toki kun muutkin. Mutta nämä pihakaverit passitan pois tai jos yrittävät lasten mukana sisään ruoka-aikaan niin kiellän. On siinä se toinenkin puoli että muutoin lapset söisivät vanhempien tietämättä pitkin päivää jossain, eivätkä ehkä itse tajua mahdollisia ruokarajotteitaan. Minäkin tahdon tietää mitä omat lapseni syövät.

Vierailija
8/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa, kun toinen syö. Jos olit päättänyt olla antamatta ruokaa kaverille, olisit laittanut sen siksi aikaa kokonaan ulos. Minä ainakin sanon lapsille, että meidän perhe käy nyt syömään ja "Jennan" täytyy lähteä kotiin, voit tulla myöhemmin sitten pyytämään "Maijaa" leikkimään.

Ei taida olla kaikki aina kotona.

Vierailija
9/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä tuon kaverin äiti ajattelee, onko allergioita jne.

Itse passitan tuon tyyppiset kaverit kotiin syömään tai sanon suoraan että odottakaa lastenhuoneessa.

Jos joku on kauempaa ja on sovittu että on meillä pidempään, niin tarjoan ruoat.

Sinun tapauksessa sanoisin että eikö sullakin ole ruoka-aika, menepä käymään kotona syömässä.

Vierailija
10/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normi käytäntö on tuollainen ja jopa suositeltavaa. Pitää osata vaan sanoa se nätisti. Jos kotona ei ole ruokaa, vanhemmat ei kotona tai jotain ongelmia, niin pitää ottaa selville ja sitten tehdä ls-ilmoitus kenties?

Ei muiden muksuja ole viisasta oikeasti ruokkia ilman sopimusta asiasta.

Vierailija
11/11 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan