Miksi Jumala on niin kamala?
Miksi se lähettää myrskyjä, metsäpaloja ja homopareja ihmisten riesaksi? Miksi se uhkaa maailmanlopulla ja on koko ajan niin kamala ja hirveä?
Jos Jumala rakastaa ihmisiä, niin ei se kyllä tän palstan maailmanlopun maalareiden mukaan sitä juurikaan näytä. Tai ainakin se rakkaus on samaa sarjaa kuin "joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa".
Mä lapsena ajattelin, että Jumala on hyvä, armelias, mukava, ystävällinen ja rakastava. Että se haluaa minulle pelkkää hyvää. En tunnista tätä maailmanlopun kapellimestaria ollenkaan samaksi Jumalaksi.
Kommentit (25)
valita joko hyvä tai paha. Ihminen valitsi pahan ottamalla sen omenan sieltä, mistä oli kielletty. Se on vertauskuva.
Kuinkahan moni äiti tekisi lapsellee samalla tavalla? "Joko rakastat minua tai sitten menet helvettiin"...?
vain ahne ihminen joka haluaa pitää seurakuntalaiset pelossa ja hihnassa,siksi raamattukin on väännetty ja vääristelty:/
helvettiä ei ole,muuta kuin täällä maanpäällä ihmisen itse itselleen aiheuttamana.
Jumala(se hyvä,ihana ja rakastava) haluaa että ihmiset oppisivat olemaan sotimatta,ahnehtimatta rahaa ja valtaa,ja kunnioittamaan luontoa.
Luonto tässä näyttää ahneelle ja ylimieleselle ihmisrodulle kuka täällä on voimakkain..
21.12 20012 lähestyy... ja aurinkotuulet
reilut 18 000 vuotta...
Homoja ihmisetkin kai on? :)
Onko myrskyt vaan riesaksi? Tulella on kaiketi tapana uudistaa maata.
Leikkiikö Jumala tulitikkuleikkejä?
Kaikki me kohdataan joskus loppu maailmassa..
Homoja ihmisetkin kai on? :)
Onko myrskyt vaan riesaksi? Tulella on kaiketi tapana uudistaa maata.
Leikkiikö Jumala tulitikkuleikkejä?
Kaikki me kohdataan joskus loppu maailmassa..
...vaikkakaan en ymmärrä ketään joka pilkkaa toisen uskontoa.