Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Jumala on niin kamala?

Vierailija
05.08.2010 |

Miksi se lähettää myrskyjä, metsäpaloja ja homopareja ihmisten riesaksi? Miksi se uhkaa maailmanlopulla ja on koko ajan niin kamala ja hirveä?

Jos Jumala rakastaa ihmisiä, niin ei se kyllä tän palstan maailmanlopun maalareiden mukaan sitä juurikaan näytä. Tai ainakin se rakkaus on samaa sarjaa kuin "joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa".

Mä lapsena ajattelin, että Jumala on hyvä, armelias, mukava, ystävällinen ja rakastava. Että se haluaa minulle pelkkää hyvää. En tunnista tätä maailmanlopun kapellimestaria ollenkaan samaksi Jumalaksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne sattumalta ja suoraan sanottuna järkytyin. Miksi yllä olevat rienaavat viestit on julkaistu täällä? Jumalan pilkka on edelleen laitonta Suomessa ja siitä voi saada kuusi kuukautta vankeutta. Jotkut asiat ovat liian suuria ihmisen ymmärrettäväksi ja se täytyy vain hyväksyä eikä kieltää. Jumalalla on suurempi suunnitelma jossa kaikki Häneen uskovat kyllä lopulta pelastuvat. Ihmisen teoilla ei ole lopulta mitään merkitystä vaan usko on se joka pelastaa.

...vaikkakaan en ymmärrä ketään joka pilkkaa toisen uskontoa.

Vierailija
22/25 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita joko hyvä tai paha. Ihminen valitsi pahan ottamalla sen omenan sieltä, mistä oli kielletty. Se on vertauskuva.

Kuinkahan moni äiti tekisi lapsellee samalla tavalla? "Joko rakastat minua tai sitten menet helvettiin"...?

vain ahne ihminen joka haluaa pitää seurakuntalaiset pelossa ja hihnassa,siksi raamattukin on väännetty ja vääristelty:/

helvettiä ei ole,muuta kuin täällä maanpäällä ihmisen itse itselleen aiheuttamana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala(se hyvä,ihana ja rakastava) haluaa että ihmiset oppisivat olemaan sotimatta,ahnehtimatta rahaa ja valtaa,ja kunnioittamaan luontoa.

Luonto tässä näyttää ahneelle ja ylimieleselle ihmisrodulle kuka täällä on voimakkain..

21.12 20012 lähestyy... ja aurinkotuulet

reilut 18 000 vuotta...

Vierailija
24/25 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja ihmisetkin kai on? :)

Onko myrskyt vaan riesaksi? Tulella on kaiketi tapana uudistaa maata.

Leikkiikö Jumala tulitikkuleikkejä?

Kaikki me kohdataan joskus loppu maailmassa..

Vierailija
25/25 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja ihmisetkin kai on? :)

Onko myrskyt vaan riesaksi? Tulella on kaiketi tapana uudistaa maata.

Leikkiikö Jumala tulitikkuleikkejä?

Kaikki me kohdataan joskus loppu maailmassa..