Kokemuksia eroamisesta? Olen ollut naimisissa 7 vuotta ja ilman orgasmeja.
Mieheni kanssa en saa orgasmia, mutta itsekseni saan ihan niin usein ja monta kuin haluan. Olen ehkä pinnallinen, mutta minua kiinnostaisi ottaa selvää, että saisinko orgasmin, jos olisin miehen kanssa, joka olisi hyvin puoleensa vetävä, sytyttäisi jo ilman kosketustakin.
Menin naimisiin nuorena ilman rakastumista ja uskonnollisen painostuksen vuoksi. Silloin ei ollut rohkeutta ottaa miestä, joka olisi ollut mm tosi komea ja kiinnostava. Mieheni on muuten riittävän fiksu, mutta ulkonäöllisesti ei ollenkaan saa reaktioita minussa aikaiseksi.
Haluaisin olla vapaa saamaan orgasmeja. Päässäni ei ole mitään korjattavaa, kun kyse on vain ulkonäköseikoista. Uskovaiset ole jättänyt jo vuosia sitten pois vaikuttamasta elämääni. Parasta tahtoani harrastaessani seksiä olen pitänyt yllä nämä vuodet, mutta ei tuloksia, joista minäkin nauttisin.
En halua loukata miestäni, joten ajattelin erota ihan muista syistä. Hän kuitenkin on yrittänyt parhaansa. Hän ehkä rakastaa minua, mutta minulle hänessä ei ole sitä särmää. Toivon, että voisimme olla ystäviä.
Kommentit (6)
Eihän ulkonäkö kerro mitään siitä millainen mies on todellisuudessa.
Tunnen nelikymppisen komean kaverin jolla on lapsia ainakin kolmen eri naisen kanssa. Hän on älyllisesti hitaanlainen ja keskittymiskyky on nolla. Uskollisuuteen hän ei kykene. Hänen eronsa ovat olleet riitaisia ja kulutttavia. Komeudellaan hän kuitenkin hurmaa aina uusia naisia.
Uskoisitko tosiaan kestäväsi tällaisen hepun kanssa? Kaikkea ei kannata opetella kantapään kautta.
Olin talvella jonkun kuukauden yhen työkaverin kanssa ja vaikka seksiä oli paljon, niin en kertaakaan saanu orgasmia. Vaikka mua olis kuinka haluttanukin, niin ei.
Sitten on tyyppejä kenen kanssa sillon tällön sekstaan ja aina saan. vaikka ensin tuntuis, et ei nyt seksiä kiitos vaan. Mut sitten ku aletaan hommiin, niin johan lähtee..
Kyllä siinä joku juttu on :D Mikä lienee.
Et siis saa yhdynnässä orkkua. Onneksi minun vaimoni saa. Yhdyntä ilman emätinorkkua on vaimon mielestä täysin turhaa.
jo toisella yhdynnällä sian orgasmin 2 minuutissa ja parin viikon päästä toistuvia.
minä pystyn laukeamaan vain selälläni kädellä auttaen hän yleensä aloittaa yhdynnän sillä tavoin ja varmistaa minun nautintoni ennenkuin siirrytään touhuamaan muuta.
ihana mies
juu en saa mutta ei se haittaa. musta taas pelkkä klitan hierominen ilman penistä on "täysin turhaa" eli vaikka en saakaan pelkkää emätinorgasmia saan tandemorgasmin peniksen kanssa ja se on todella ihanaa.
ja rakas mieheni ei onneksi pidä minään vikana sitä etten laukea ilman sormia :)
t:2
mulle on ihan itsestään selvyys, että otan omat käteni käyttöön myös yhdynnässä. On tyyppi sitten kuka tahansa, niin en saa orgasmia ilman klitoriksen hieromista käsin. En tajunnutkaan, että jotkut voi tyytyä orgasmittomuuteen tekemättä itse mitään. Tai luulla, että se noin vain helposti onnistuisi jonkun muun kanssa.
itse voin sanoa kokemuksen syvällä äänellä että vaikka ihastuminen vaikuttaa kiihottumisen tasoon niin vaikka olisi kuinka kiihottunut _henkilöstä_ se ei riitä vaan keskusteluyhteys seksissä pitää toimia. ihastuminen hiipuu aina joten se ei ole hyvän seksin tae.
itse olen joskus harrastanut seksiä ERITTÄIN kiihottavan miehen kanssa. olin aivan litimärkä ja alapää tykytti laukeamisen tarpeessa mutta en saanut orgasmia vaikka harrastettiin seksiä vaikka missä asennoissa, vaikka kuinka kauan ja monta kertaa saman päivän aikana. syy oli se että mies ei "antanut" minun hyväillä yhdynnän aikana klitorista eikä osannut tehdä sitä itse oikealla tavalla eikä halunnut neuvontaa.
käteen jäi siis lopulta vain todella turhautunut olo kiihottumisesta ja ihastuksesta huolimatta.
sittemmin olen harrastanut seksiä nykyisen mieheni kanssa jonka kanssa kipunat ei sinkoilleet niin valtavasti kun mainitsemani edellisen kanssa mutta tämän kanssa opeteltiin tuntemaan toisemme ja jo toisella yhdynnällä sian orgasmin 2 minuutissa ja parin viikon päästä toistuvia.
mies halusi kuunnella kehoani ja opetteli "soittamaan minua oikealla tavalla".
hän esimerkiksi rakastaa ratsastusta ja takaapäin mutta koska minä pystyn laukeamaan vain selälläni kädellä auttaen hän yleensä aloittaa yhdynnän sillä tavoin ja varmistaa minun nautintoni ennenkuin siirrytään touhuamaan muuta.
ihana mies
Yhdyntä ilman emätinorkkua on vaimon mielestä täysin turhaa.