Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos miehesi pettää, katso peiliin.

Vierailija
05.08.2010 |

jos parisuhde on kunnossa, kukaan ei petä. sitä mieltä olen. ja en ole koskaan pettänyt, olen aina odottanut, että suhde loppuu, ennenkuin etsin uuden.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettänyt ja todellakaan syy ei ole miehessäni. Vaikka hän kuinka katsoisi peiliin niin syy ei löydy hänestä.

Vierailija
2/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat toki pitää oman näkemyksesi, mutta psykologien mielipiteet ovat ihan päinvastaiset. Pettämiseen ei kyllä yleensä puoliso vaikuta millään tavalla, ne ihmiset jotka pettävät, pettävät, koska ovat itse sellaisessa elämänvaiheessa, mielentilassa tms. ja se kertoo paljon enemmän pettäjästä kuin petetystä. Luuletko oikeasti, että sillä on jotain merkitystä, että minkälainen vaimo on odottamassa, jos mies vaikka risteilyllä on käynyt humalassa pettämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat toki pitää oman näkemyksesi, mutta psykologien mielipiteet ovat ihan päinvastaiset. Pettämiseen ei kyllä yleensä puoliso vaikuta millään tavalla, ne ihmiset jotka pettävät, pettävät, koska ovat itse sellaisessa elämänvaiheessa, mielentilassa tms. ja se kertoo paljon enemmän pettäjästä kuin petetystä. Luuletko oikeasti, että sillä on jotain merkitystä, että minkälainen vaimo on odottamassa, jos mies vaikka risteilyllä on käynyt humalassa pettämässä?

Vierailija
4/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi pettää, katso peiliin. jos parisuhde on kunnossa, kukaan ei petä. sitä mieltä olen. ja en ole koskaan pettänyt, olen aina odottanut, että suhde loppuu, ennenkuin etsin uuden.

Vierailija
5/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat aina,että suhde päättyy eli oisko sinun todella aika katsoa peiliä. Onko niin, että sinua petetään ja odotat vain, koska toinen sen kertoo vai kuinka?

Vierailija
6/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan pettänyt mutta ihastunut olen toiseen mieheen ja sillä ei ollut mitään tekemistä oman mieheni kanssa. Jostain syystä kemia toimi välillämme vaikka oma parisuhde on kunnossa.

Nyt olen jo ihastumisesta päässyt yli ja kohdekkaan ei koskaan tiennyt tästä.

Vierailija
7/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet sinut jättäneet. Martyyrikruunuako itsellesi haluat,katson loppuun asti ja kärsin!

Vierailija
8/8 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vapaasuhde.

Seksi on vaan seksiä. Pettäminen on pettämistä.

Olen harrastanut seksiä toisen kanssa kun olen liitossa, mutten koskaan pettänyt.

Säännöt ne on jotka ratkasee milloin petetään.

Ei kenenkään tartte hakea seksiseuraa vaan koska kumppani on jotain, seksiä hakee koska itse haluaa jotain.

Parisuhteessakin seksiä harrastetaan, koska itse haluaa (tai ainakin se on terveellistä niin).

Kyllä seksiä saattaa haluta toisaalta ihan vaan jännityksenä, vaihteluna, koska himoitsee jotakuta.

Se ettei kumppani "anna" on vaan tekosyy. Saattaa johtua myös omasta käytöksestä ettei kumppani halua.