Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annoit lapsesi juosta nakuna uimarannalla?

Vierailija
04.08.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uikkarin vaihdoin pois ja panin kuivaa ylle.

Miksi kyttään muiden lasten alastomuutta? Olekko vähä pervo?

Vierailija
2/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano kakkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri kielsi häneltä olemisen märissä uikkareissa, koska hänen mielestään se lisäsi tulehduksen uusimisen riskiä. Lapsi oli noin 3-vuotias.

Vierailija
4/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyään lapset eivät enää saa olla alastomina uimassa? Minun lapsuudessani se oli ihan normaalia. Just puhuttiin tästä kavereiden kanssa. Mikä siinä on niin kaameaa?

Vierailija
5/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä, miksi ei saisi?

Vierailija
6/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on liian vaalea iho. Uikkari antaa edes jonkinverran suojaa.

ja menen rannalle vasta klo 2 jälkeen

ja tiedän miten tässä maailmassa on sairaita ihmisiä joiden mielestä alaston lapsi on kiihoittava näky.

sen takia minäkin olen paikalla missä lapseni ovat

Vierailija
7/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on liian vaalea iho. Uikkari antaa edes jonkinverran suojaa. ja menen rannalle vasta klo 2 jälkeen ja tiedän miten tässä maailmassa on sairaita ihmisiä joiden mielestä alaston lapsi on kiihoittava näky. sen takia minäkin olen paikalla missä lapseni ovat

Vierailija
8/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sairaille on yhtä kiihottavaa nähdä lapsi uikkareissa

aivan varmasti tuijottavat jonkun toisen nakuna olevaa lasta.

Ja minä en ole rannan lastenhoitaja vaan huolehdin omista lapsistani ja vain niistä, en jonkun toisen

Vierailija
9/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla joku kiihottuu sinua katsellessa?

Kyllä pedofiilit on niitä jotka lepuuttaa silmiään vsstetetuissakin lapsissa.

Vierailija
10/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla joku kiihottuu sinua katsellessa? Kyllä pedofiilit on niitä jotka lepuuttaa silmiään vsstetetuissakin lapsissa.

no ainakin minä olen aikuinen ja osaan varoa ja antaa turpiiin

mutta alaikäiset lapseni ovat eri asia.

pedoja varten muiden lapset juoksevat nakuna ja heistä minä en huolehdi

t: 8

Vierailija
11/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ihmettelen miksi joku pitää varsinkin tyttöjä ilkosillaan rannalla. Ei sen alastomuuden takia vaan siksi että minun tekee pahaa katsoa kun lapset istuvat hiekalla, eikö tytöillä mene kaikki röörit täyteen santaa?

Vierailija
12/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö kohti tässä mennään, että lapset ja vanhemmat eivät saa nähdä toisiaan alasti laisinkaan.

Kaikkea pitää varoa, kaikessa piilee vaara.

Vierailija
13/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans ihmettelen miksi joku pitää varsinkin tyttöjä ilkosillaan rannalla. Ei sen alastomuuden takia vaan siksi että minun tekee pahaa katsoa kun lapset istuvat hiekalla, eikö tytöillä mene kaikki röörit täyteen santaa?

tässä maailmassa, kun niillä ei oo vaatteita, ja niillä menee röörit täyteen santaa?

Pitäiskö meidän nyt av:lla huolestua tästä, ja alkaa vaikka tekemään erilaisille eläintytöille joukolla pöksyjä, ettei niiden tarvitsisi olla enää röörit sannassa? Kuka on mukana?

Vierailija
14/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö kohti tässä mennään, että lapset ja vanhemmat eivät saa nähdä toisiaan alasti laisinkaan. Kaikkea pitää varoa, kaikessa piilee vaara.

miksi lapsen on nähtävä se tai tiedettävä miltä naapurin Eetu näyttää nakuna?

Kaikkea kuuluuu varoa. Maailma ei ole niiin ihana ja turvallinen paikka kuin mitä monet haluavat sen olevan

Vierailija
15/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän nyt av:lla huolestua tästä, ja alkaa vaikka tekemään erilaisille eläintytöille joukolla pöksyjä, ettei niiden tarvitsisi olla enää röörit sannassa? Kuka on mukana?

ja ne jotka pitää lapsiaan alasti ovat omasta mielestään oikeassa

ne jotka eivät joutuvat katsomaan nakuja lapsia

mutta auta armias jos lapsi jossain kävelisi paljain jaloin - siitä tultaisi huomauttamaan että pitää olla kengät jalassa

Vierailija
16/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne jotka pitää lapsiaan alasti ovat omasta mielestään oikeassa

ne jotka eivät joutuvat katsomaan nakuja lapsia

mutta auta armias jos lapsi jossain kävelisi paljain jaloin - siitä tultaisi huomauttamaan että pitää olla kengät jalassa

siihen, pitääkö lasta noin ylipäätään pitää alasti vai ei, vaan siihen argumenttiin, jolla perusteltiin sitä, että tyttölapsia ei tulisi pitää nakuna missään. Minun mielestäni santa ei erityisesti vahingoita lapsen tai aikuisenkaan alapäätä, kunhan sen pesee myöhemmin pois. Mielestäni hiekka ei myöskään kulkeudu sinne varsinaiseen reikään, ei varsinkaan pienellä lapsella.

Mulle on sama, antaako joku lapsensa olla rannalla alasti vai ei. Se mua sen sijaan huolestuttaa, että lapsen alastomuus on Suomessakin näin seksuaalistunut.

Vierailija
17/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua sen sijaan huolestuttaa, että lapsen alastomuus on Suomessakin näin seksuaalistunut.

minkälaisessa maailmassa luulet eläväsi

Vierailija
18/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten oletkin lapsesi kanssa liikkeellä!

Aika harvassa on tapaukset että joku olisi lapsen raiskannut. Kuuluu siihen lähipiiriin nämä henkilöt.

Sun naapurissa, lapsen harkoissa saattaa olla se pedofiili.

Tai kauppajonossa. Se katselee sun lasta kun ipana syö jäätelöä torilla.

Sulla nyt on nro 8 kansalaisvelvollisuuksia siinä missä muillakin.

10

Vierailija
19/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla uima-asut päällä? Entä sauna?

Paljon enemmän nähtävää pedoilla uimahalleissa on, ei niiden rannalle kannata mennä.

Vierailija
20/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paikassa pedofiileja näkevät ovat oikeastaan hauskoja vainoharhoineen vaikka itse asia vakava onkin.