Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annoit lapsesi juosta nakuna uimarannalla?

Vierailija
04.08.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten oletkin lapsesi kanssa liikkeellä! Aika harvassa on tapaukset että joku olisi lapsen raiskannut. Kuuluu siihen lähipiiriin nämä henkilöt. Sun naapurissa, lapsen harkoissa saattaa olla se pedofiili. Tai kauppajonossa. Se katselee sun lasta kun ipana syö jäätelöä torilla. Sulla nyt on nro 8 kansalaisvelvollisuuksia siinä missä muillakin. 10

minä hoidan omat lapseni, sinä sinun

pahoja asioita tapahtuu tässä maailmassa, sitä en kiellä, mutta sen kiellän että minut on tehty rannan lastenvahdiksi.

Huolehdin omistani sen ajan kun olen siellä, ja sitten menen kotiin kun se minulle sopii, vaikka jonkun toisen mamma onkin rannalle nukahtanut tai ei

Vierailija
22/22 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mua sen sijaan huolestuttaa, että lapsen alastomuus on Suomessakin näin seksuaalistunut.

minkälaisessa maailmassa luulet eläväsi

Ei mun tuttavapiirissä ainakaan suhtauduta lasten alastomuuteen mitenkään seksuaalisesti. Jos sitä pelkää, että joku pedofiili katsoo, niin voihan se katsoa uikkariinkin pukeutunutta lasta ihan samalla tavalla. Ei se katse onneksi ketään vahingoita, vaikka ajatuksena inhottava onkin. Vanhemmat kuitenkin varmasti vahtivat siellä rannalla, ettei kukaan vahingoita heidän lapsiaan, olivat nämä alasti tai ei. Ei pedofiilia uima-asulla torjuta, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi