Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei ihanat ihmiset, mulla ois teille kysymys

Vierailija
04.08.2010 |

Nyt on käynyt niin, että oltuani 6 vuotta sinkkuna, olen tainnut kohdata rakkauden

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet kohdannut rakkauden.

Vierailija
2/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne ihmeeseen mun loppuosa viestistä katosi?!!

Hmph.

Mut siis niin, jatkoa niin että alkaa vaikuttamaan vahvasti siltä että tää tunne ei ole yksipuolista ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää syö kaikki mun viestit?! Taas se loppuosa katosi.

Vierailija
4/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka syö viestin loput.

Vierailija
5/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko pienempikuin-merkki ja kolmonen yhdessä kadottaa koko viestin? No jo on "fiksu" palsta. Not.

Vierailija
6/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ois se, että mä haluaisin tietää miten teidän ihastukset on edenneet suhteeseen saakka? Kuinka nopeasti juttu eteni katseista ja hymyistä ja muusta semmoisesta pienestä? Mikä oli se juttu, jonka jälkeen ei ollut epäselvyyksiä toisen tunteista?

Mä olen siinä vaiheessa edelleen, että olen todella epävarma ja pelottaa että tää on täysin yksipuolista. En ole koskaan ollut näin palavasti ihastunut. Olen onnellinen, mutta pelottaa.. Siksipä tahtoisin tietää, millaisia juttuja on odotettavissa ja mistä sitten tiedän että tää on nyt menoa.

Vierailija
7/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä oli sellainen rakkautta-ensisilmäyksellä-tapaaminen :)

Vierailija
8/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä haluan tietää tästä kaiken!

Mun tapauksessa tässä kävi niin, että ensi kohtaamisella mies hymyili mulle leveästi ja katsoi silmiin, kuin oltais aina tunnettu. Ja kääntyi vielä pois mennessään katsomaan mua. Joku ensisilmäysjuttu tähänkin liittyy.

Tänäänkin oli aivan ihanaa kun satuttiin samaan aikaan kahvihuoneeseen pariin otteeseen. Mies hymyili koko ajan kuin naantalin aurinko ja katseli mua aina välillä. Toiset jo sanoivatkin että "sä se jaksat hymyillä".. samanlainen taisin olla itsekin, suu korvissa, oih mikä tunne. Mies tuumasi että mikäs tässä on ollessa, kun asiat on niin hyvin. Mihin lie sitten viitannut..

Vierailija
9/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä